I.Boice | Iranian Boice Community


خب خب خب...

دیروز صبح{میشه شب 16 خرداد ایران}کنفرانس خبری موزیک بانک با حضور گروه های شرکت کننده برگذار شد و امشب هم {صبح 18 خرداد ایران}قرار اجرای موزیک بانک باشه.

تا الآن که هیچ چیزی از کنفرانس منتشر نشده به غیر عکسایی که دوستان برزیلی با موبایلاشون گرفتن.از گفت و گو ها و اتفاقات و ویدیوشم که اصلا خبری نیست.

منم گفتم فعلا همین چند تا عکس رو بذارم تا از اخبار عقب نمونید,تا بعد که عکسای رسمی منتشر شدش,توی یه آلبوم عکس میذارمشون.

 


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت11:08---21 خرداد 1393
اره به خدا آقا این کره ای عجب زبانیه یه بار یه فیلم کره ای گذاشتم ایناهم داشتن تند تند حرف میزدن بابا اومد خونه گفت چرا فیلمه کردی گذاشتی اصلا از این زبان هر چیزی میشه برداشت کرد بعضی موقع ها انقدر غلیظ و از ته حلق حرف میزنن که آدم فکر میکنه عربی یا کردی حرف میزنن خخخخخخ و اما اسم منم مهساست خخخخ اما کلا مامان من عاشقه حرف زدنه این کره ای هاست میگه از انگلیسی دلچسب تره آدم با این که نمی فهمه چی میگن اما بازم خوشش میاد گوش بده خخخخ همشهری چوخ سوینیرم که سن ده توُِرک سَن !افتخار الیرم سنه! یاشا...!
پاسخ:قربانت,فکر کنم این آفت سریال کره ای دامن همه مامان رو گرفته!!!!!!!!!!!!!!!!!


شین وو
ساعت19:46---20 خرداد 1393

بعله اوخیا بیلدیم !
گفتی چهار سالت بوده اومدی تهران و من کجا هستم ا؟ من هم برعکس کرمانشاهی هستم از اوله تولدم اومد ارومیه و هنوز دارم ارومیه رو داغون میکنم هههههه
مهم اینه زبونه هم رو می فهمیم خخخخخ کلا ترکی یه چیز دیگه است! دقت کردی ما ترک ها راحت تر کلماته کره ای رو تلفظ میکنیم ؟؟؟ فارسا دلشون سوخید الان الهی بگردم! خخخخخ
خلاصه یاشاسین آذربایجان ! ساغول
پاسخ:قربان اولوم همشهری,وار اوُل.

حله اوز آدوو دممیسن ها,آدون نمندی؟

اصلا دقت کردی بیشتر  تلفظای و حتی بعضی لغات کره ای تو ترکی هم هست!!!مثلا کاجیما تو کره ای و گاشما تو ترکی!!!!

 



شین وو
ساعت13:28---20 خرداد 1393

وای شما اهل کدوم شهری من اهل ارومیه ام!
خیلی خوشحال شدم یه هم زبون دیدم تو این نته بی در و پیکر خخخخخ
پاسخ:من تبریزلیم...اما دورت یاشیمیده گلدوخ تهرانا,سن هاردا اولسان؟ اگه تونستی بخونی چی نوشتم!!!!



شین وو
ساعت12:22---19 خرداد 1393

بعلی چشممان منور شد به این چهار تا بازم !
آقا اینا کلا تو موزیک بنک قراره چیکار کنن عایا! یعنی قراره تو افتتاحیه جام جهانی چیزی بخونن ؟؟ ماهوره نشون میده اینارو تو افتتاحیه؟؟ عایا؟؟؟
یا کلا اینا رفتن اونجا واسه خودشون یه چیزی بخونن برن؟؟؟
یعنی میخوام بدونم میرن تو ورزشگاه هم اجرا کنن یا یوخ؟؟؟ (این ترکی بود)
خیلی ساغول !(اینم ترکی بود)
پاسخ:به به,سنده همشهری سن؟

والا اجرای موزیک بانک تموم شد و الآن فکر کنم,همشون برگشتن کره.



مهسا19
ساعت3:25---19 خرداد 1393
همونم غنیمته!
همینو بگو.... یه بار تو موزیک بانک اینا برنده شدن شاینی ام بودن، اونا از اینا شادتر بودن
اهوممم... منم دوس داشتم snsd می بودن!!


avaa
ساعت16:40---18 خرداد 1393
خود برنامه از تی وی پخش نشد؟من خیلی توی kbsworld منتظر پخشش بودم ولی نشون نداد، شما خبری نداری که پخش شد یا نه؟؟؟؟؟
پاسخ:فکر نکنم اینا رو زنده نشون بده,اگرم نشون داده باشن حوالی ساعت چهار پنج امروز صبح نشون داده.


مهسا19
ساعت4:09---18 خرداد 1393
عزیزم درگوشی حرف زدن اینارو
پاسخ:^_^


مهسا19
ساعت4:05---18 خرداد 1393

خدا کنه زودتر بیاد...
مرسی
infiniteام که هستن! تو لیست نبودا!!! شاینی ام که چسبیده همیشه به سی ان ولی حیف شد دخترا نیستن
پاسخ:البته در رابطه با ویدیو کنفرانس هیچ قولی نمی دم...............ولی در رابطه با عکسا شاید فرجی بشه!!!!!!!!!!!!!

آره,هر جا که میرن شاینی,مخصوصا مین هو,دنبال ایناست...حالا خوبه تو یه کمپانی نیستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جای SNSD خیلی خالیه!!!!!



puran
ساعت22:35---17 خرداد 1393
vaaay khoda kone kheyli zood video hash biad !!
man k nemitonam sabr konam !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 17 خرداد 1393برچسب:کنفرانس خبری موزیک cnblue در برزیل,cnblue,cnblue2014,cnbluen @ brazill, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com