I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و صبح بخیر...

اول از همه با تشکر از دوست خوبم puran که این موزیک ویدیو رو با کیفیت به من رسوند!!!

این موزیک ویدیو در تاریخ 19 دسامبر 2012 به همراه مینی آلبوم Robot منتشر شده.ترانه و آهنگ این موزیک از یونگ هوا هستش.این آهنگ هم از اون آهنگایی که cnblue تو کنسرتاش,باهاش می ترکونه!!!!

دانلود زیرنویس فارسی این موزیک ویدیو از اینجا.

حجم:71MB با کیفیت HD

لینک دانلود:

(این لینک از puran)


نظرات شما عزیزان:

پوران
ساعت23:38---20 خرداد 1393
اااااا اینها که کیفیت هاش یکیه!!!!!!!!!!!!!
پس چرا من اولش گفتم 71 mb چیزی نگفتی؟؟؟ خب اینکه فرقی نداشت
پاسخ:اگه منظورت لینک مدیا فایر,همونیه که خودت دادی,فقط من دوباره از مدیا فایر آپش کردم.آخه من موزیک ویدیو ها و چیزای رو که میخوام تو آرشیو سالم بمونه رو از مدیا فایر آپ میکنم.


پوران
ساعت0:00---20 خرداد 1393
خواهش میکنم عزیزم ♥

شین وو
ساعت12:16---19 خرداد 1393
با این که دیدمش اما میگم خوشجله !
پوران خانومی دستت درست
از شما هم ممنون!
پاسخ:^_^


پوران
ساعت13:25---18 خرداد 1393

خواهش میکنم :-) خواهش میکنم :-)
پاسخ:^_^



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:cnblue,cnblue 2014,cnblue robot mv full HD,دانلود موزیک ویدیو robot از cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com