I.Boice | Iranian Boice Community


تو این تو*یی.ت یونگ هوا عکسای برزیلشو,قبل از ترک برزیل گذاشته.

JYHeffect: 와

 Waaa

JYHeffect: +1



نظرات شما عزیزان:

مهتاب
ساعت19:52---21 خرداد 1393

واااای خدا قیافشششششووو ))) مثبت یک چیه؟؟؟چر من جدیدا معنی توییتاشو نمیفهمم ((( راسی میشه مصاحبه سی انو با مجله سی سی نمیدونم دقیقا چی که امروز بودو بزارید؟؟؟من تو اینستا یه ذرشو خوندم...
پاسخ:اگه پیدا کردم,همون انگلیسشو میذارم!!!

ایشاا.. داره یکی دوتا نویسنده برام جور میشه,از چند وقت بعد مصاحبه هاشونم ترجمه می کنم.



مهسا19
ساعت4:07---21 خرداد 1393
باز برزیل از امریکا که بهتره :|

پوران
ساعت22:15---20 خرداد 1393
چه ژست خفنی گرفته

شین وو
ساعت13:38---20 خرداد 1393
چه تریپ خارجی هم واسه من برداشته ! هرکی ندونه انگار ماله نافه برزیله خخخخخ
اما خوب خوشجل بود دمت گرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:یونگ هوا,تو*ییت یونگ هوا, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com