I.Boice | Iranian Boice Community


جونگ هیون هم عکسای برزیلشو گذاشته.(عکسا در ادامه)

cnbluegt: 독일공항에서 대기 중 찍어둔 거 풉니다 ㅎ

Sharing my pictures taken (in Brazil) while waiting at Germany Airport

عکسایی رو که تو برزیل گرفتم رو میذارم وقتی که در فرودگاه آلمان منتظر هستیم.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:11---22 خرداد 1393
منکه از اولشم دعوا نداشتم
هادی
پاسخ:^_^


شین وو
ساعت17:13---21 خرداد 1393
شرمنده هههههههههه آقا هیون خیلی هم جیگره تسلیم !
من خودمم دوستش دارم پسرم رو !
الهی بیچاره آقا هادی مونده وسط ما همش این نظرایه مارو باید تایید کنه خخخخخ شرمنده شما شدیم دیگه دعوا نداریم خخخخخ
پاسخ:دشمنت شرمنده


مهسا19
ساعت4:13---21 خرداد 1393
جونگ هیون چقد جین بهش میاد
عکس آخریو خیلی دوس دارم...
شین وو کجا اسمش بد در رفته ها؟! (آیکون ابرو بالا پایین بردن) کسی پشت سر اوپام حرف بزنه با من طرفه ها! گفته باشم...
پاسخ:این نظر هم به من مربوط نمیشه!!!!^_^


puran
ساعت22:10---20 خرداد 1393
چرا المان؟؟
از برزیل میرن المان و از المان میرن کره؟؟؟
اخی طفلکی ها چقدر اذیت میشن
پاسخ:من خودمم سر در نیاوردم,ولی فکر کنم به خاطر سوختگیری هواپیما و این داستانا تو آلمان توقف کردن.


شین وو
ساعت13:43---20 خرداد 1393
الهی جونگ هیونه من خیلی نازه الهی !
این طفلک هیون فقط اسمش خشن در رفته ها واگرنه خیلی مهربونه ! من میدونم ! نه این که باهاش معاشرت داشتم خخخخخخخ
خیلی عکساش قشنگ بود دانلود کردم ممنونم
پاسخ:@_@


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:جونگ هیون,jung hyon, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com