I.Boice | Iranian Boice Community


طبق خبری که دیروز منتشر شده,26 و 27 این ماه در یوکوهاما و  28 و 29 هم در اوزاکا ,قراره cnblue به دیدار فن های ژاپنی خودش بره.در واقع این چهارمین دوره از Welcome to BOICE Japan هست.

ما هم مثل همیشه باید بشینیم یه گوشه حرص بخوریمفریاد


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت4:17---21 خرداد 1393
هعی این ژاپنیایی که می گی باید بیان ایران که بفهمن رفتن به کنسرت رپرای ایرانی :| هم غنیمته چه برسه به بند بزرگی مثل CNBLUE !!!
منم دوس دارم کنسرت ژاپنشونو برم؛ همیشه تو ژاپن می ترکونن اساسی...
چرا واقعا؟ برا کشور خودشون انقد مایه نمی ذارن!!!
پاسخ:like


پوران
ساعت22:08---20 خرداد 1393
ای بابا بازم ژاپن

شین وو
ساعت19:49---20 خرداد 1393
یعنی خاک برسره این ژاپنی ها !
ژاپنی هایه مقیم ایران ببخشن خخخ
سی ان رو نمی شناسن؟؟؟
فکنم یونگ اینو بشنوه جوری مستقیم سرش رو بکوبه به دیوار که اون سه تایه دیگه لواشکش رو نتونن از دیوار جدا کنن ! ژاپنی هایی که سی ان رو نمی شناسن
پاسخ:دیگه دیگه,وقتی نعمت رو از دست دادن,اون موقع قدرشو میفهمن!!!تا بوده همین بوده#_#


شین وو
ساعت13:48---20 خرداد 1393

امیدوارم کل آتشفشان هایه فعال و غیره فعاله ژاپن همزمان فوران کنن ژاپن بره زیره آب ! هوووووووووووووم به خدا من آدمه حسودی نیستم اما .............. خوب منم میخوام
یکی دلداریم بده ! عجب غلطی کردم طرفداره اینا شدم !
میرم از فردا طرفداره ....طرفداره...آهان طرفداره بغاله سر کوچه میشم که دسترسی بهش ساده و راحت و ارزونه !
ژاپن هووووووم من همیشه از اوشین بدم میومد هووووووم!
اما خیلی ممنونم ازتون این کامنت صرفا جهت ایجاده لبخند بر رویه لبه دوستان بود جدی نگیرید خخخخخخخخخخ
پاسخ:اتفاقا حرف دل من رو زدی,اگه از من بپرسن دوست داری کدوم کنسرت CNBLUE باشی....میگم کنسرت ژاپنشون. ولی حیف,تو چندتا چت روم که با چند تا ژاپنی حرف میزدم,هیچ کدومشون cnblue رو نمیشناختن!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:فن میتینگ جدید cnblue,, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com