I.Boice | Iranian Boice Community


سلام دوستان . من پوراندخت ام نویسنده جدید وب ^-^

بس که توی وب هادی جان رو اذیت کردم بهم پیشنهاد نویسندگی داد!!! با این که الان ترم آخرم و اوج امتحان ها ولی خب چی بهتر از CNBLUE پس چراکه نه!!

به قول کره ایی ها : لطفا هوامو داشته باشید :)


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت19:43---25 دی 1393
سلام اونی تو چه جوری نویسنده شدی می شه بگید چه جوری می شه تو ب عضو شد آخه من کامل به کره ای و انگلیسی مسلطم می تونم تو ترجمه متن ها بهتون کمک کنم فقط متن رو کره ای یا انگلیسی به ایمیلم بفرستید وبتون فوق العاده س تازه با اینجا آشنا شدم البته از 10 سالگی یونگی جونم و cnblue رو میشناسم
پاسخ: سلام عزیزم.ایمیلت رو به مدیر وب میدم تا بهت خبر بده! البته فعلا مسافرته! یه چند روزی باید صبر کنی


sahar
ساعت13:34---26 مرداد 1393
سلام چینگو
بابا مبارکا باشه عزیزم


پاسخ: سلام چینگو جووونم خیلی خوش اومدی *_^


شین وو
ساعت12:06---23 خرداد 1393
جییییییییییییییییییییییییغ سلامممممممممم اونی جونمممممممممممم خوفییییییییییییی؟؟
خیلی خیلی خیلی خیلی خوش اومدیییییییییییییییییییییییییی ییییییییی
امیدوارم هرچه بیشتر موفق بشی اونی من خودم هوات رو دارم عین یه کوه پشتتم برو تو میتونی ای ول فایتینگ جیگره خودممممممممممممممممممممم
پاسخ: سلام عزیزدلم مرررررسی :-* خیییییییییییلی ممنونم من تو رو داشته باشم غم ندارم دیگه :-) فایتینگ!!!


هادی
ساعت13:46---22 خرداد 1393
آدرس دان عکسا,(ایمیلت رو چک بکنی,توضیح دادم چیکار بکنی)
http://uploadboy.com/hlxd60kk9iii.html


مهسا19
ساعت2:13---22 خرداد 1393
سلام پوران جان
عزیزم امیدوارم موفق باشی
فایتینگ اونی...
پاسخ: مرسی مهسا جون :-*


هادی
ساعت20:40---21 خرداد 1393

هر مطلبی که میذاری,تو ادامه مطلب هم کپی بکن,قالب وبلاگ اشکال داره
هر چیز اضافیم که تو ادامه میذاری,تو قسمت صفحه اصلی ذکر بکن که برن ادامه.
این وبلاگ من نفتیه,باید ملاحظه شو بکنیچشمک
این نظرم حذف بکن.



هادی
ساعت20:34---21 خرداد 1393
این از اولین نظرت.
امیدوارم دستت به کار اینجا بخوابه.
موفق باشی.

پاسخ: ممنون ام :)

راهنمایی هات خیلی کمکم کرد :)



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com