I.Boice | Iranian Boice Community


خب,

اولا خوشامد میگم به پوران که تازه نویسنده وب شده و براش آرزوی موفقیت میکنم.البته ایشون قبلا هم ما رو مورد لطف خودش قرار دادهچشمک

امروز کاملا تصادفی چشمم به این دوتا نظر سنجی افتاد که حدود 10 ماه همیجوری موندن.گفتم عوضشون بکنم,ولی قبلش باید نتایجشون رو هم اعلام بکنم.

نتایج از این قراره:

سوال اول:کدام عضو CNBLUE را بیشتر دوست دارید؟

تعداد شرکت کنندگان : 268

58.21% (156رای)به یونگ هوا

19.78%(53رای)به جونگ هیون

17.16%(46رای)به مین هیوک

4.85%(13رای)به جونگ شین

سوال دوم:به نظر شما علت موفقیت جهانی CNBlue چیست؟

تعداد شرکت کنندگان : 104

58 (55.77%) سبک موسیقی منحصر به فرد
11 (10.58%) خوش تیپ و قیافه بودنشون
14 (13.46%) اجرای هیجان انگیز کنسرت ها
4 (3.85%) تبلیغات کمپانی FNC
12 (11.54%) ساخت انواع موسیقی(ملایم,رقص,احساسی,...)
4 (3.85%) مجرد و کم سن بودنشون
1 (0.96%) ساخت آهنگ های پی در پی و زیاد

نظرات شما عزیزان:

پوران
ساعت14:52---23 خرداد 1393
ممنون هادی جان!!
اتفاقا منم خیلی سعی کردم به همه یکسان رای بدم ولی نمیدونم چرا به یونگ هوا بیشتر رای دادم خخخخ )))
پاسخ:^_^


شین وو
ساعت12:14---23 خرداد 1393
واما نظرسنجی آقا من به هر چهارتاشون به اندازه مساوی رای دادم !
اما بین خودمون باشه قایمکی یه دوسه بار بیشتر به یونگ رای دادم خخخ
پاسخ:به کسی نمیگم*_^


مهسا19
ساعت3:22---23 خرداد 1393

با جمله یکی مونده به آخرت به شدت موافقم like.......
راستی تو تو جام جهانی طرفدار کدوم تیمی؟ (جز ایران و کره :| )
بعد یه اطلاعاتیم از خودت بده دیگه! مثلا چی خوندی؟ و ...
پاسخ:والا من زیاد فوتبالی نیستم,اما پرچم اسپانیا همیشه بالاست^_^ بعد اطلاعات چی میخوای,اگه چیزای عمومیه,بگو تا تو پروفیل مدیر بنویسم,اگه چیزای خصوصیه تو فیس ادم کن و اونجا بپرس!!!



مهسا19
ساعت2:16---22 خرداد 1393

هادیییییییییی چرا انقد زود برش داشتی؟ خب منکه تازه با وبت آشنا شدم وقت نداشتم زیاد به جونگ هیون رای بدم! تازه اولاشم هی یادم می رفت!
ولی یه چیزی بگم من باعث شدم جونگ هیون دوم بشه... آخه از همون موقع اومدم تا همین چند وقت پیش مین هیوک دوم بود هربار اومدم بهش رای دادم تا دوم بشه تازه اگه زودتر می دونستم و زمانایی که یونی بودمم می تونستم بهش رای بدم الان اول بود بعله :| به هرحال برای من که همیشه نامبر وانه
پاسخ:والا همچین تازه هم نیست!!!

این نظر سنجی همونطور که که گفتم,حدود 10 ماه اینجا بود و دیگه خودم خسته شدم ازش,از این یه بعد هر 40 روز نظرسنجیا رو عوض میبکنم

جونگ هیون نامبر وان همه است!!!!البته به یونگ هوا اهانت نمی کنما^_^



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com