I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و صبح بخیر...

مثل اینکه بازار بازیگری cnblue داغ شده!

جونگ شین هم قراره تو سریال و.سوسه (Temptation) بازی بکنه.سریال در ژانر ملودرامه و نقشای اصلی رو Kwon Sang Woo و Choi Ji Woo بر عهده میگیرن.نقش جونگ شین,برادر کوچیکه چوی جی وو رو بازی هستش.

این سریال هم قراره از اواسط ماه بعد{جولای}از شبکه SBS پخش بشه.

در رابطه با داستان سریال هنوز چیزی پیدا نکردم.


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:17---25 خرداد 1393
نه بابا! می خواد بره فیلم عاشقونه بازی کنه من تلف میشم دیگه.... :||||
پاسخ:^_^


مهسا19
ساعت3:25---24 خرداد 1393
جانم؟!!!
هنوز فیلمبرداریش شروع نشده قراره از ماه بعد پخش شه؟؟؟!!!! ماشالا واقعا...
این جونگ شینم کشت مارو انقد فیلم بازی کرد! من هنوز فیلم قبلیاشم ندیدم ( کی دانلودشون کنم آخه امون بدین....
توروخدا اون دوتا یاد نگیرن!!!
پاسخ:والا تا جایی که من خوندم,الآن قسمتای اول هم فیلمبرادری کردن! ولی امیدوارم جونگ هیون یه تکونی به خودش بده,نزدیک دو ساله دور بر سریال و فیلم نچرخیده^_^


پوران
ساعت14:41---23 خرداد 1393
وای چقدر خوبه که تو تابستون سریال برای دیدن داریم!!
و چقدر خوب که از SBS پخش میشه !!!!


شین وو
ساعت12:21---23 خرداد 1393
ای ول دوباره سی ان بلو فعال و فعال تر شد ای جوووووووووووووووووووووووونم !
منتظر سریاله این شین هم هستم شدید
ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 23 خرداد 1393برچسب:سرال جدید جونگ شین,سریال کره ای وسوسه,سریال جدید کره ای, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com