I.Boice | Iranian Boice Community


 

نمیدونم پیگیر این مدل عکس ها هستین یانه!!! من که خودم همیشه کنجکاوم! این چندتا عکس از جونگ هیون مال امروزه  (2014.06.16) که میرفته به ساختمون FNC!!!

اگه گذاشتن این مدل عکس رو دوست ندارید حتما بگید بهم, میدونید که من تازه کارم خنده

چند عکس دیگه توی ادامه مطلب

(عکس جدید اضافه شد)

 

 

خب این چندتا عکس هم مال وقتیه که هیون داره برمیگرده !!!!


نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت10:51---26 خرداد 1393

سلام عزیزم منم که نگفتم با هیون ان منظورم این بود که فردمشخصی نیست که دوستان بهش شک کردن خیلی ممنون بابت این جواب سریع
پاسخ: سلام عزیزم :) من اشتباه برداشت کردم از حرفت :)



خودم
ساعت20:31---25 خرداد 1393
حالا همه چیز به کنا عاقا ماشین هیون چیه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟
پاسخ: نمیدونم :) اصلا معلوم نیس اخه!!


سپیده
ساعت19:39---25 خرداد 1393
سلام توجه کردید هیون بایه خانم موبلند بلوز سیاه رفت که دامن داشت ولی بایه زن چاق که شلوار پوشیده بودبرگشت
ممنون بابت عکس ها
پاسخ:خانومم هیچ کدوم از دخترا که با هیون نیستناااا خواهش میکنم :)


vida
ساعت15:40---25 خرداد 1393
من اینجور عکسارو دوست دارم و بدجور باعث کنجکاویم میشه.این دختره هم با یکی از کارمندای کمپانیه یا یکی از همون سیریشای چاپلوس که عین دم دنبال ادم راه میوفتن!هه هه هه هه هه هه
پاسخ: مهم نیس کیه مهم اینه که با هیون نیس و بهش محل نمیزاره!!!!!


avaa
ساعت21:52---24 خرداد 1393

پوران جون ازین عکسا بذار ولی به دل یکسری ها که بادیدن اینا چه بلایی سرشون میاد هم فک کن من خودم عشق یونگیم اینو بخاطر یه نفر دیگه میگم که بادیدن سری اولش کلا به هم ریخت به بدبختی جمعش کردم حالا خدا رو شکر این سری رو گذاشتی مشخص شد توهم زده
پاسخ: خخخ چشم دفعه بعد حتما قبلش هم اطلاع رسانی میکنم و هم آمادگیشو میدم که به دوستانمون شک وارد نشه :) :)



مهسا19
ساعت3:42---24 خرداد 1393
پوران جون من از هر نوع عکسی درباره جونگ هیون استقبال می کنم شدیــــــد
نظرم عوض شد :| نمی خوام همچین عکساییو ببینم طاقت ندارم ( اون دختره کیه؟؟؟؟؟!!!!!! خب چرا همراه هم میرن؟! جونیل نیست؟!
وای خدا.....
پاسخ: عالیه!! فکر نکنم جونیل باشه چون قد این دختره بلند تره از جونیله!! در هر صورت مشخصه که باهم نیستن!!


شین وو
ساعت19:57---23 خرداد 1393
یه سوآله مهم.........!
دختره کیه کناره هیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخ همین !
پاسخ: واسه منم خیلی مهم بود ولی هیچ جا در این رابطه چیزی ننوشته بودن :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 23 خرداد 1393برچسب:jonghyun spotted at FNC bulilding, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com