I.Boice | Iranian Boice Community


همین چند روز پیش که اعضا از برزیل برگشتن یه ویدئو توی یوتیوب بدجوری سروصدا کرد که اونم مربوط بود به دوچرخه سواری اطراف ساحل!!

البته محبوبیت این ویدئو بخاطر این بوده که تی شرت هاشون رو در اوردن!!!! همه بجز جونگ شین!!

این ویدئو کوتاه وبی کیفیت (البته من زیاد گشتم این بهترینشه) رو از ادامه مطلب دانلود کنید

 

اگه ویدئو بهتر پیدا کنم حتما اضافه میکنم!!

اگه به عکس دقت کنید تو ویدئو راحت تر دنبالشون میکنید!! یونگ هم که مشخصه چوم کلاه میزاره سرش!

حجم دانلود: 2.19MB

 


نظرات شما عزیزان:

hanieh
ساعت23:16---23 تير 1393
چقدر شلوغش کردین بابا ایناهم ادمن دیگه
پاسخ: دوستانی که شلوغ کردن بیان پاسخ گو باشن :)


vida
ساعت15:30---25 خرداد 1393

تغییر را احساس کنید!یونگ هوای باحیا ی ما حالا بی بلوز عکس میگیره!هوووووم چرا cn انقدر عوض شده!من که از این تغییر اصلا راضی نیستم...ولی شاید ما زیاد داریم تند میریم...نمیدونم...امیدوارم که طرز فکر ما اشتباه باشه ولی من دوست نداشتم که رفتار پسرا عوض بشه.
پاسخ: ویدا جون احساس نمیکنی واقعا داریم زیاده روی میکنیم, یونگ هوا هم زندگی شخصی خودش رو داره!!! درسته که یه ستاره اس ولی این نباید باعث بشه از آزادی های طبیعی که داره محروم بشه!!!! (ماها خودمون وقتی پامون رو از کشور میزاریم بیرون روسری و مانتو میره کنار!!!! اونها که دیگه پسرن و توی یه کشور ازاد بزرگ شدن دیگه هیچ!!!!)



ستاره
ساعت16:44---24 خرداد 1393
ای بابا بچه ها چرا الکی شلوغش کردید!!!!
یجوری میگید انگار چی شده !!!!
اتفاقی نیوفتاده که خواستن خنک بشن خخخخ )))
پاسخ: والا :)


vm
ساعت15:49---24 خرداد 1393
سلام
چی بگم والا!من که اصلا خوشم نیومد.یونگ هوا،خود دانی!ولی حواست به بویسای قدیمیت هم باشه که خودت خوب میدونی از این کارا خوششون نمیاد!
خخخخخخخ.یه جوری نوشتم انگار نویسنده این وب یونگه!
پاسخ: هوم به نظرم یکم داری تند میریاااا :))) اتفاقی نیوفتاده که :-)


پریسا
ساعت13:31---24 خرداد 1393
بیچاره ها می خواستن دو دقیقه تو یه کشور غریبه راحت باشن این فنا مشاا... چشم عقاب دارن
پاسخ: هیچ چیز نباید از چشم یه فن دور بمونه :)))


مهسا19
ساعت3:56---24 خرداد 1393

هنوز ندیدم ولی مرسی اونی
پاسخ: :-*



مهتاب
ساعت23:34---23 خرداد 1393

نمردیموو یونگو لخت دیدیم ) نمیدونم چرا ولی احساس میکنم یونگ یکم عوض شده با دخترا بیشتر عکس میگیره تازه دسشم میزاره دور کمرشون لباسای بدن نما هم میپوشه و تاپ و ... ( تازه پوران جون این سریالشم واقعا نگران کننده س من سریالای تاریخیو دیدم توشون صحنه هم داره بعضیاش توی اینستا هم خوندم که یونگ کلی صحنه بی بلوز داره ( من دلمم همون یونگ با حیای خنگ دختر ندیده رو میخواد ( انگار اصن این یونگ هوا یکی دیگه س
پاسخ:یونگ هوای زمان وی گاد مرید با یونگ هوای الان فرق کرده البته خودمونم کلی فرق کردیم :-) اره منم خوندمش ولی امیدوارم با تصورات ما فرق داشته باشه :)



شین وو
ساعت19:59---23 خرداد 1393
خوب پس ایناهم یه کشور غریبه دیدن از خودشون رونمایی کردن !
مبارکه صاحبشون باشه خخخخخخ!
ممنونم ازت پوران جون !
پاسخ: خخخخ مبارک باشه ولی من حسودما!!! خواهش میکنم عزیزدلم :-*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 23 خرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com