I.Boice | Iranian Boice Community


اینم بگم و برم که امتحان دارم!!

سه روز پیش جونگ شین بخاطر احساس ناراحتی که توی چشم هاش میکرده, رفته کیلینیک چشم پزشکی!! خوشبختانه دکتر گفته چیز مهمی نیس و نباید نگران باشه!

باید به جونگ شین گفت که بیشتر مراقب خودت باش پسر!!! اون از اتفاق کنسرت اینم از این!!


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:37---24 خرداد 1393
این جونگ شین آخرش منو دق میده
وای ترسیدم یه لحظه!!!! خداروشکر چیزیش نیست... دیگه حتما باید براش اسپند دود کنم پسر رعنامو چشم زدن!!!
پاسخ: ;-)


شین وو
ساعت20:00---23 خرداد 1393
یه لحظه نگران شدم که نکنه به خاطره همون افتادن از رو استیج اینجوری شده باشه آخیییییی خداروشکر چیزی نیست
پاسخ: اوهوم خداروشکر توی اتفاق استیج که واقعا همه رو ترسوند!!!!


خودم
ساعت19:20---23 خرداد 1393
هووووووووووووووووم شین چرا اینطوری میکنی؟؟چرا مراقب خودت نیستی؟؟نمیگی اینور کسی هست که نگرانت میشه؟؟؟من اشکم در میاد اخهپسر یخورده مراقبت باشباشه؟؟؟
پاسخ: نگران نباش عزیزم بهش میگم حتما!!! :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 23 خرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com