I.Boice | Iranian Boice Community


لینک دانلود فول آلبوم:

حجم:46MB

special limited edition

لینک دانلود پشت صحنه عکسبرداری:

حجم:104MB

 

{ارزش دانلود کردن دارهچشمک}


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:55---27 خرداد 1393

این داستانا
حالا عجله نکن، منکه آخر هفته میرم نیستم فعلا! کلیم فایل برا دان دارم؛ فقط می خواستم مطمئن شم که می ذاریش
بازم گومائو
پاسخ:^_^


مهسا19
ساعت3:25---27 خرداد 1393

ایول دمت گرم البته یه جا دیگه ام گذاشتن برا دان ولی من اول گفتم از خودت بپرسم اگه می ذاری مال تورو دان کنم همچین آدم وفاداریم
مرسی
پاسخ:دوستان باوفا,سایه گستر صمیمت و این داستانا هستن^_^شده باشه جونمم گرو میذارم و اینا رو تا آخر هفته بعد آپ میکنم


مهسا19
ساعت2:53---26 خرداد 1393

حالا من داشتم بقیه که نداشتن! تازه اون فیلم انقدددر جالبه که ارزش هزار بار آپلودو داره
مرسی از زحمتات
فقط یه برنامه قدیمی بود از اینا یه قسمتشو گذاشته ب.دی گفتی چندقسمته هر هفته یکیشو می ذارم! الان ماه ها گذشته و هیچی نذاشتی :|
پاسخ:برنامه,making star رو میگی,کلا 5 قسمته,الآن شهرستانم,رسیدم پای سیستم خودم همه رو توی پست میزارم برا دان

حرف حسابم جواب ندارهچشمک



مهسا
ساعت2:09---25 خرداد 1393
ببخشید برا چی؟!
پاسخ:به خاطر اینکه چیز تکراری و قدیمی گذاشتم^_^


مهسا19
ساعت3:54---24 خرداد 1393

پشت صحنشو داشتم از قبل تو کانالمم گذاشتم تو آپارات عالیه
مرسی
پاسخ:ببخشید دیگه



پوران
ساعت21:15---23 خرداد 1393
پشت صحنه این البوم عالیییییییییه!!!
عاشقشم!!
پاسخ:^_^,یه ساعت دیگه ایمیلت رو چک کن,نظراتتم زود زود چک کن!!!


شین وو
ساعت20:06---23 خرداد 1393
سلااااااااااااااااااام فول آلبوم رو دان کردم اما من یه فیلمه 20 دقیقه ای از این دیدم می خوام بودنم این کاملشه یا همونه که دارمش !
یعنی کلا چند دقیقه است ؟؟ همین
کلا ممنونم برادر
پاسخ:همون 20 دقیقه است.همونی که وساطاش جونگ هیون یه بچه چند ماه رو بغل میکنه,یونگ هوا با بستنی جونگ شین بازی میکنه.......
خواهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 23 خرداد 1393برچسب:cnblue,cnblue 2012,cnblue ear fun ,دانلود مینی آلبوم earfun از cnblue,دانلود آهنگای cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com