I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

اول از همه تشکر از پوران که انصافا به روزتر از منه,عصری اومدم خبرموزیک ویدیو رو بفرستم رو وب,دیدم قبل از من گذاشته!!!

من که دیدم دارم به انزوا منتقل میشمچشمکگفتم برم یه چیز گردن کلفت تر گیر بیارمخنده

حالا گذشته از داستانا و شوخیا,چند تا عکس و یه ویدیو کوتاه از پشت صحنه این موزیک ویدیو پیدا کردم.

انتشار این موزیک ویدیو 18 این ماه {ژوئن},یعنی یکی دو روز دیگه هستش.


 

 

لینک دانلود ویدیو:


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:02---28 خرداد 1393
:||||
)
چه خودشم تحویل می گیره!!!
هادی همین روزا تولدته؟ (پوران گفت...) یا نه؟
پاسخ:27 خرداده


پوران
ساعت21:49---27 خرداد 1393
خخخ اگه من دیگه پست گذاشتم
پاسخ:نه تو رو خدا,تازه دارم به خودم میام*_^


پوران
ساعت21:48---27 خرداد 1393
میشه تو وب بگم تولدته؟؟؟
پاسخ:چرا که نه,چه عیبی داره بدونن صاحب کل این تشکیلات کی به دنیا اومده^_^


پوران
ساعت16:37---27 خرداد 1393

خخخخ اختیار دارین اقا هادی این پست ها اثرات جو هفته اوله وگرنه بعد یه ماه دوباره دست بوس خودته
میگم بیا خبر بدیم قبل پست ها واسه اینه دیگه میای میبینی یهو من پستت رو گذاشتم شوخی کردم اتفاقا حالا من اومدم پشت صحنه رو بزارم دیدیم پیام دادی گفتی خودت میزاری خخخخخ
پاسخ:فعلا که همین جوگرفتگی تو منو خونه نشین کردهچشمک

ولی جدا دمت گرم*_^



شین وو
ساعت11:05---27 خرداد 1393

و دیگر هیچ............!
بیخیال هیون هم از دست رفت !
خخخخخخخخخ اما خداییش خیلی باحاله خخخخخخخ وااااااااااای خدااااااااا نمردیم هیون رو سیبیل دار دیدیم خخخخخخخخخ
وااااااااااااای ننه
راستی داداش تو نمی خوایی به نظراته داستانت جواب بدی بابا طرفدارات از در و دیواره وب دارن میرن بالا خخخخخخخ
به هر حال خودت میدونی داداشی
خیلی خوب بود ممنونم ازت
پاسخ:والا کار با میهن بلاگ رو بلد نیستم,اومدم جواب بدم,یهو دیدم همش بدون جواب تایید شد,ایشاا... از پستای بعدی جوابشون رو میدم.



مهسا19
ساعت4:11---27 خرداد 1393
آره خدایی! منم می خواستم بهت بگم مراقب باش یهو دیدی پوران جاتو گرفت و کلا همه فراموشت کردنا شوخی می کنم
خب خوبه لااقل زود میاد! من طاقت حرص خوردن و فکر کردن به اینکه چه جوریه رو ندارم!
مرسی
پاسخ:خیلی بی مزه بود^_^
آره خوبه که زود میاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:موزیک ویدیوی جدید لی جونگ هیون, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com