I.Boice | Iranian Boice Community


وباز هم عکس های امروز (2014.06.18) پسرا به سمت ساختمون hunan tv!!

البته دیروز هم برای ضبط اجراشون برای برنامه Day Day Up رفته بودن که دو تا عکس از پشت صحنه رو میتونید تو ادامه مطلب ببینید


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت21:48---17 تير 1393
وایییییییی کباب شدم.چرا یونگ من اینقدر لاغر شده؟میترسم زبونم لال از رو. زمین مخو بشه.باباجان من به فکر خودت نیستی به فکر من بدبخت باش.
به خدا دیروز بابام نتمو به خاطر اینکه عاشقش شدم قطع کرده.منم فقط با گوشی مامانم میتونم یه سر به وب بزنم ببینم تو دنیا چه خبره.آخه چرا من باید به خاطر عاشق شدن توی تحرییم برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: خانومم توی خونه ابراز احساسات نکن که خانواده شاکی بشن :(


رز
ساعت21:47---30 خرداد 1393
سلام مرسی خانمی بابت عکسها به دمپایی باکلاس مینهیوک توجه کرده بودید ولی واقعا باعث ناراحتی که اینقدر صورتیونگ هوا لاغر شده نه
پاسخ:سلام,خواهش میکنم! اره خیلی لاغرتر از قبل شده :(


مهسا19
ساعت2:37---29 خرداد 1393
این لباسای جونگ هیون دیگه داره می پوسه انقد پوشیدشون :|||||| باید براش چند دست بخرم!!!‌
پاسخ: اره دستت درد نکنه خودت زحمتش رو بکش!! :)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:hunan tv,day day up, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com