I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و قت بخیر...

خیلی ممنون,از پوران و بقیه دوستان به خاطر ابراز محبتتون برای تولدم,"یه روز باهم دیگه بتونیم بریم به کنسرت cnblue" این یکی از آرزوهام بودچشمک

خیله خب,

از دو روز پیش خبر این موزیک ویدیو رو پوران عزیز داد و منم یه پشت صحنه کوتاه ازش گذاشتم,امروز هم طبق وعده داده شده این موزیک ویدیو منتشر شد.

گروه MAMAMOO حدود 4 ماه کار خودش رو شروع کرده و این اولین موزیک ویدیو این گروه هست.به نظر خودم اگه جونگ هیون تو این موزیک ویدیو نبود,این موزیک ویدیو چیزی برا گفتن نداشت!ولی با اینکه جونگ هیون یه کلمه هم نمیخونه,حضورش به موزیک ویدیو اعتبار بخشیده.

در رابط با زیرنویسشم,حدودا اواسط دو هفته بعد.اگه خدا بخواد این روزا پارت اول رادیو استار رو تموم میکنم.

 

 

لینک دانلود:

حجم:73.9MB


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت12:18---29 خرداد 1393

آره به خدا من عاشقه داستان هایه پر معما هستم ! راستش هر وقت به داستانه تو نگاه میکنم بعد داستانایه خودم رو نگاه میکنم !میبینم جایه کار زیاد دارم تو داستانام ! هنوز اوله راهم ! ههه بیخیال اما من تو هرکاری پا بزارم باید موفق بشم ههه پس تلاش میکنم شما هم به تلاش ادامه بدید شاید یه چیزی شدیم والله! خخخخ
پاسخ:دیگه چوب رو برداشتی افتادی به جونم کتکم میزنی^_^

تا حدودی منم مثل توام,یه کاریو که شروع کردم,تا تهش میرم,نمونه ی بارزشم همین وبه!!!!



شین وو
ساعت11:00---29 خرداد 1393
عالییییییییییییییییی لایک دمت گرم داداش تو معرکه ای هم خودت هم وبت هم داستانت
پاسخ:خواهش میکنم,حالا وقعا داستانم انقد جذاب و جالبه؟؟؟^_^


مهسا19
ساعت2:43---29 خرداد 1393
بازم چوکائه
خب برم دانش کنم... مرسی از زحمتت
معلومه که فقط وجود جونگ هیون اعتباره!
پاسخ:like^_^


پوران
ساعت19:27---28 خرداد 1393
خدایی جونگ هیون نبودا اینها کلا شناخته نمیشدن
جونگ هیون خوش تیپ مون عالیه اینجا!!
پاسخ:like


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:موزیک ویدیوی جدید,موزیک ویدیوی کره ای,موزیک ویدیوی جدید لی جونگ هیون,موزیک ویدیوی جدید cnblue,گروه mamamoo, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com