I.Boice | Iranian Boice Community


اوایل سال میلادی بود که کمپانی fnc اعلام کرد قراره یونگ هوا در نیمه دوم سال یه آلبوم سولو منتشر بکنه.

این خبر بدون هیچ جزئیاتی منتشر شد تا اینکه در کنفرانس خبری کنسرت شنگهای,یونگ هوا سر حرف باز میکنه و میگه:"کار آلبوم سولو به نیمه رسیده".

همچنین گفته که,ضبط این آلبوم کار زیادی برده و من به همراه هنرمندان زیادی برای این ضبط این آلبوم کار کردم.

بازم باید منتظر باشیم تا ببینیم چی میشه!!!


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت21:42---17 تير 1393

مثل اینکه دکترا بهش گفتن هنجره ش مشکل پیدا کرده ولی مطمئن نیستم.بابا به خدا گریه مو در میاره.همش جیغ میزنه.باباجان آدم عادی هنجره ش پاره میشه دیگه چه برسه به تو که اگع هنجرت پاره شه باید خدایی نکرده زبونم لال گوش شیطون کر بری بمیری.ببین آدم مجبور به زدن چع حرفایی میکنه ها...من فقط ببینمش...
پاسخ:اگه شیشه فروشا رو دیده باشی,شیشه رو یجوری از ارتفاع میندازن زمین که هیچیش نمیشه,یونگ هوا هم اونقد حرفه ای شده که یجوری جیغ بزنه که هیچیش نشه پس زیاد نگرانش نباش^^ولی بازم باید احتیاط کنه مخصوصا که شب و روز داره آهنگ میسازه و میخونه!



فاطمه
ساعت19:21---29 خرداد 1393
اخی!خسته نباشه واقعا!چقدر پرکاره این بشر!راستی هادی فهمیدی ته یون با یکی از اعضای اکسو که سه سال ازخودش کوچیکتره داره قرار میذاره؟؟؟؟من شاخ دراوردم!
پاسخ:جدی,کی گفته,منکه باور نمیکنم ته یون با اون همه غرور و دک پوز همچین کاری بکنه!!!


پوران
ساعت12:24---29 خرداد 1393
خخخخ حالا من فکر کنم منظور اینه که البوم فقط به اسم یونگه نه CNBlue!!!
تقریبا 2تا منظور هادی رو شامل میشه!!!
پاسخ:شایدم همینطور باشه^_^ولی من میگم تا زمان انتشارش صبر بکنیم.


شین وو
ساعت12:15---29 خرداد 1393
وااااااااااااااای چه بد هوووووووووم آخر یونگ هنجرش پاره میشه !
این کارارو میکنه ازش متنفر میشم !
آدم باید یکمم قدر جونه خودش رو بدونه ! اه بیخیال ببینیم چه گلی به سرخودش میزنه آخر! شاید الان باید ذوق مرگ میشدم اما اصلا این حس رو ندارم! زیادی کار میکنه ! چون میدونم خوانندگی چیه واقعا...خودمم دارم رو هنجرم کار میکنم اما حقیقتا هنجره آدم خسته میشه صدایه آدم درنمیاد با دوپارچ آب هم باز نمیشه !به هرحال خیلی ممنونم داداشی معرکه ای به خدا
پاسخ:والا همینو بگو,به جون خودم از یکی دو سال دیگه موهاش سفید میشه^_^


nasi28
ساعت11:23---29 خرداد 1393
فایتینگ... از اول سال منتظر انتشارش بودم امیدوارم زودتر منتشر بشه!!!!!

شین وو
ساعت11:04---29 خرداد 1393
اقا یه سواله علمی!!!
البوم سولو چی هست؟؟ خوب نخندید نمی دونم چیه ! واااااااااا......
اسمش سولو هست یا سبکش سولو هست! یکی به من بگه !
خیلی ممنونم اما هرچی هست معلومه معرکه است !
پاسخ:والا برا خودمم روشن نیست,منکه نوشتم جزئیاتی گفته نشده شامل همین سوال میشه دیگه^_^ شاید منظور اینکه کل کار را رو از جمله ضبط و آهنگسازی و ترانه سرایی با یونگ هوا بوده,شاید منظور اینکه کل آهنگا رو یونگ هوا خونده!!!


مهسا19
ساعت2:44---29 خرداد 1393
فایتینگ اوپا...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:یونگ هوا,آلبوم سولوی یونگ هوا, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com