I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

من که ندیدم ولی طبق برنامه فکر کنم امروز ظهر از شبکه kbs world اجرای برزیل موزیک بانک پخش شده.

از خود اجرا و مجری گری cn و یونگ هوا که خبری تو نت نیست اما یه پشت صحنه کوتاه از اتاق انتظار cnblue منتشر شده که جونگ شین گرفتتش.

درباره خود اجرا هم هر وقت منتشر شد,فرداش میتونید بیاید اینجا و دانلودش بکنید.

 

 

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

خودم
ساعت11:09---1 تير 1393
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ دقت کردید این اخرا اونجایی که دستاشو گذاشتن روهم یعنی جایی که شین کت سفید تنشه چقد خوشگل شده؟؟؟؟؟
بازم دستت شین درد نکنه
پاسخ:نه والا دقت نکرده بودم!!!!


مهسا19
ساعت6:34---31 خرداد 1393

فقط خواستم بگم من برا امتحانای یونی دارم میرم و تا 17 تیر نیستم
به پورانم گفتم پست زیاد نذارینا
خب داداشی پس تا اون موقع خداحافظ
پاسخ:پست گذاشتن رو که.......خودت میدونی کi اگه کار بخوابه...........*_^ امیدوارم که امتحاناتو عالی بدی.



فاطمه
ساعت17:52---30 خرداد 1393
اصن یه وضی!من خودم هنوز توشکم!بعد اخه پسره هیچ تناسبی باهاش نداره.پسره خیلی شیطون و شوخه.من نمیدونم قصدشون چیه والله!!!!
پاسخ:والا مین رو بگو*_^


پوران
ساعت16:22---30 خرداد 1393
Origadoo Origadoo


شین وو
ساعت15:03---30 خرداد 1393
واااااااااای خدااااا یعنی این سواله علمیه شین منو کشت !
شین: هیون داری چیکار میکنی!
هیون خیلی ریلکس جواب میده: دارم میخورم!
یعنی آخه این پرسیدن داشت!
ماشالا هیون هم بیشتر مواقعا که می بینمش درحاله خدمت کردن به خودشه و این باعث میشه من خیالم از بابت این داداش راحت باشه ! یونگ هم که بیشتر به تیپش میرسه و یادگیریه زبان هایه کشورهایه دیگه و اون وسط مسط ها هم وقت کرد یه نفس میکشه و هوا میخوره !اما غذا نمی خوره !حالا اگه معجزه ای بشه ممکنه یه شیرکاکائویی یا آیس امریکنی هم بخوره اونم خیلی با احتیاط! خوب حرصم درمیاد خوب!ایششششش!
مین و شین هم گفتن نداره خخخخخ!
به هر حال ممنونم داداشی خیلی خوب بود
پاسخ:نظرت چیه یه پست یزارم راجب تحلیل این ویدیوی یه دقیقه ای؟؟؟^_^


مهسا19
ساعت3:40---30 خرداد 1393
دم جونگ شین گرم
مرسی هادی
پاسخ:^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 30 خرداد 1393برچسب:cnblue,cnblue at brazil,اجرای cnblue در برزیل, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com