I.Boice | Iranian Boice Community


Evan Low update FB  . 2014.06.20

kpop Group .CNBLUE. in California

(Evan Low عضو شورای شهر کالیفورنیاست)

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت4:20---23 تير 1393

باشه حتما ولی نمی تونم ایمیلتو پیدا کنم! یه میل بهم می زنی بی زحمت؟
پاسخ: اره حتما!


مهسا19
ساعت3:19---22 تير 1393
سلام پوران جون من چندروزیه که برگشتم خوبی تو؟
اول جوابتو بدم منظورم به این عکس نبود فقط! کلا یونگ عشق امریکاست و همیشه از نمادهای امریکایی استفاده می کنه؛ زیاد میره اونجا؛ گفته می خواد بعدها برا تحصیل و احتمالا زندگی بره اونجا؛ تو کنسرتای امریکاش دیگه از ته وجودش مایه می ذاره و ...!!!!!!!!!!! من براساس خیلی چیزا اون حرفو زدم و تازه خیلیم لحنم انتقادی نبود! امریکا که کشور بدی نیست! نمی دونم چرا اینجوری برداشت کردین؟!!!!
در جواب رزم باید بگم من کجا ضایعش کردم آخه؟ من فقط یه بار گفتم نسبت به بقیه ضعیف تره! فک کنم همه هم موافق باشن و اگرم نباشن اونقد دلیل دارم که راضیشون کنم! البته یه سری انتقادای جدی دارم بهش که تاحالا به جز آوا اونم تو فضای خصوصی به کس دیگه ای نگفتم! اگه بخواین می تونم مطرحشون کنم شمام نظر بدین! (حالا انگار چه کار بزرگی دارم می کنم، فقط وب بقیه رو می خوام سوءاستفاده کنم ازش )
پوران جون چون مطمئنا رز این نظرو نمی خونه می تونی بی زحمت لینک پستو تو یکی از نظرای جدیدش کپی کنی بهش بگی بخونه؟ اگه نتونستی بگو خودم اینکارو می کنم، مرسی
پاسخ: سلام عزیزم رسیدن بخیر,مرسی :* اره عزیزم حتما این کارو میکنم :) ولی مهسا بیا منو قانع کن لدفا,اینجا نه.بهم ایمیل بده


Doryana
ساعت18:46---2 تير 1393
وای چه وبلاگ باحالی داری....
دیزاینش عالیه...
افرین
راستی لینکت کردم خوشحال میشم اگه منم لینک کنی...
منتظر نظرت توی وبلاگم هستم...
پاسخ:مرسی,وب توهم عالی بود*_^


رز
ساعت20:17---31 خرداد 1393
ممنون بابت جواب عاقلانه ات به مهسا نمیدونم چرا اینقدر طفلی یونگ ضایع میکنه اون از تو کانالش توآپارات که مدام ازش ایراد میگره این هم ازاینجا بابا ماهممون تویه کشتیم بابت عکس کوماوو
پاسخ: چی بگم من...مهسا بیا پاسخ گو باش خخخ :)


مهسا19
ساعت5:06---31 خرداد 1393
این یونگم خودشو کشت با امریکاییا!!!! :| بیا برو ملیت امریکایی بگیر خودتو راحت کن دیگه... :|||||
پاسخ: مهسا جون این اقای ایوان عاشق یونگ شده و توی فیس بوکش عکس یونگ ها رو گذاشته :)))


شین وو
ساعت19:57---30 خرداد 1393
حرفه خاصی ندارم !
ممنونم
پاسخ: خواهش :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 30 خرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com