I.Boice | Iranian Boice Community


توی این چند وقته که حسابی بازار فوتبال و جام جهانی گرم شده و همه مشغول حمایت از تیم محبوبشون هستن اعضای CNBLUE هم ,هرکدوم پیغام کوتاهی بصورت جداگونه ای برای تیم ملی فوتبال کره جنوبی فرستادن!!

ودر کنار همه این ها میدونید هرکدوم از اعضا ,بازیکن مورد علاقه اش کیه؟؟؟

 

CNBLUE Massage for south korea's national football team

Jonghyun: "I'm looking forward to world cup ...with all their hard work put into this.I hope they get good result

من جام جهانی رو دنبال میکنم...با تمام سختی هاش اینکارو بکنید.امیدوارم نتیجه خوبی بگیرند!

 

Yonghwa: " I wish that no athlete gets hurt.pleas do your best and show us a great game

امیدوارم که هیچ ورزشکاری صدمه نبینه.لطفا بهترین بازیتون رو انجام بدید و یه مسابقه ی عالی رو نشونمون بدید!

 

Minhyuk: " I will cheer on for player,coach,staff and S.korea ...Fighting

من بازیکنان,مربی,کارکنان و کره جنوبی رو تشویق میکنم....فایتینگ!

 

Jungshin: "...take care of your condition...show us your best game

مراقب وضعیت خودتون باشید...بهترین بازیتون رو نشونمون بدید!!

 

 


CNBLUE's Favorite players

Yonghwa: Mario Barwuah Balotelli

A.C. Milan and the Italian national team

 

Jonghyun: Robin van persie

Manchester United and captain of the Netherlands national team

 

Jungshin: Lionel messi

FC Barcelona and the Argentina national team

 

Minhyuk: Cristiano Ronaldo

Real Madrid and captains the Portugal national team


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت17:07---3 تير 1393
واقعا اینارو از کجا میاری؟
پاسخ: چطور؟ خوب نیس مگه اطلاع رسانیم؟؟؟ :)


رز
ساعت17:24---31 خرداد 1393
ممنون ام یه عالمه هرچی بگم بازم کمه فایتینگ
پاسخ: خواهش میکنم عزیزدلم :)


رز
ساعت8:33---31 خرداد 1393
مرسی پوران جون میشه لطفا بزاری ازهرجا پیدا کردم نتونستم دانلود کنم خیلی بدبود خوشحالم که داری فقط یه جسارت دیگه میشه لطفا از Media fire
شرمنده ممنون میشم آخه بااون یه کی ها نمی تونم دانلود کنم مررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر رسی

پاسخ: حتما عزیزم بعد از تولد یونگ هوا میزارمشون :)


مهسا19
ساعت6:27---31 خرداد 1393
جونگ هیون ایول منم عاشق فن پرسیم 3> من یوام که تو لیگ جزیره تیممه! بعد رئال و میلانم تیم سوممه!
مین هیوک دمت گرم با رئال
وای یونگهوا عاشقتم خیلی گلی ایتالیا که تیم خودمه؛ میلانم که گفتم... خیلی سلیقه اش خوبه ها!‌
جونگ شین! :|||||||||| ناامیدم کردی! کلا همشون برخلاف نظر منه....
وای پوران جون مرسی عزیزم *** یکی از مهمترین مسائل زندگیمو حل کردی واقعا خیالم راحت شد دیگه....
راستی من دارم یه 17-18 روزی برا امتحانا میرم و نیستم؛ دلم تنگ میشه! خیلی پست نذار برگشتم بتونم بخونم
پس آنیو اونی
پاسخ: برای منم جالب بود بدونم! خواهش عزیزم :) ایشالا که موفق باشی عزیزم فایتینگ !!


رز
ساعت22:55---30 خرداد 1393
سلام شما این ویدیو که یونگ هوا با آی یو خونده را ندارید یااونیکه جونگشین باهیونا خونده؟
خوشحال میشم برای یک بار هم شده جواب سوالم رو بدید
پاسخ: سلام عزیزم اگه منظورت ویدیو lucky که یونگ هوا با آیو خونده و ویدیو 4minute که جونگ شین توش بازی کرده, بله که داریم اگه منظورت همین هاس بگو تا بزارمش :) سوال های قبلیت رو که جواب نگرفتی دوباره بپرس لطفا تا جواب بدیم :)


شین وو
ساعت19:56---30 خرداد 1393
بدبخت شدیم جونگ شین طرفداره مسی هستش !
فردا اگه آندرانیک تیموریان ، مسی رو بزنه تو بازی شین به هرچی ایرانیه فحش میده یا ابلفضل
آقا من فردا از ترسم بازی ایران آژانتین رو نگاه نمی کنم هوووووووووووم
پاسخ: نگاه کن بازی رو! جونگ شین بازی رو نمیبینه :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 30 خرداد 1393برچسب:CNBLUE's Favorite player, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com