I.Boice | Iranian Boice Community


mentalshin@ 11h

밥맛있게먹을께요!!부산KBS에서 만나요

I've eaten deliciously!! lets meet at KBS Hall (busan venus

یه غذای خوشمزه خوردم!! بیاید توی سالن KBS همدیگه رو ملاقات کنیم!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت4:22---23 تير 1393
ببین آخه بحث لذت غذا خوردن با زیاد خوردن فرق داره! من خودم عاشق غذام و تقریبا هر نوع غذاییرم دوس دارم ولی کم می خورم؛ جونگ هیونم اینجوریه! ولی مینی ول کن غذا نیست، انقد می خوره تا به مرز ترکیدن برسه
پاسخ: بله صدالبته که لذت بردن از غذا خیلی بهتر از زیاد خوردنه ;)


مهسا19
ساعت3:32---22 تير 1393
اسم جونگ هیون بد در رفته! همیشه درحال خوردنه ولی کم می خوره! تازه کلیم ورزش و تمرین می کنه! خوابم که نداره بچم!!!!
شکمو تر از همه طبق تحقیقات من :| مین هیوکه! یعنی بره سر غذا ول کن نیست! همیشه هم که تو فکر خوردن و شکمه! من نمی دونم این تناسب اندامش از کجا میاد واقعا!!!!!!!!
پاسخ: اتفاقا من میگم هیون شکمو تره ,ندیدی اسم گوشت میاد چه شکلی میشه!!! :) همش چشمش دنباله غذاس!!!


sara
ساعت23:48---3 تير 1393
Jonghyun shekamooe ya jongshin??
پاسخ: فکرکنم جونگ هیون :)))


رز
ساعت21:22---31 خرداد 1393
مرس عجب قابلمه ای ماشالله جونگشین خوب چاق نیست فایتینگ
پاسخ: قیافه اش عالیه اینجا :)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 31 خرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com