I.Boice | Iranian Boice Community


سلام سلام ببخشید که این 2/3 روزه نتونستم عکس ها رو بزارم,موقع امتحان هاست و گریه

این سری از عکس ها مربوط میشه به یونگ هوای توی فرودگاه بوسان (2014.0620) عکس بقیه اعضا رو بعدا اضافه میکنم!! آرام

 

نظرتون راجع به رنگ جدید موهای یونگ هوا چیه؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:14---25 تير 1393
پس برم تو فاز غم دوباره! واقعا چرا از باباشم بزرگتر می زنه؟!
پاسخ: چی بگم والا یا خبرنگارا اشتباه کردن که داداششه یا واقعا اینقدر یهو قیافه اش فرق کرده!


مهسا19
ساعت2:54---24 تير 1393
چی شد بالاخره؟ باباشه یا داداشش؟ تو پست اشتباه نوشتی یا تو جواب نظر من؟
پاسخ: داداششه گلم,من توی جواب به نظر تو اشتباه گفتم :)


مهسا19
ساعت4:37---23 تير 1393
قهوه ایم خوبه
باباش؟ نوشتی مامان و برادرش اومدن دنبالش که باباش از کجا پیداش شد؟!!!!!!!!
پاسخ: خخخخ ببخشید با پست بعدیش اشتباه گرفتم که مامان و باباش اومدن فرودگاه :)))))


مهسا19
ساعت3:38---22 تير 1393

ولی به نظر من این رنگ از همه بیشتر بهش میاد
این داداششه؟ :| مگه فقط 4سال ازش بزرگتر نیست چرا عین مردای 40 و خورده ای سالست؟!!! یعنی منم چندسال دیگه انقد از خواهرم بزرگتر به نظر میرسم؟! ولی خدایی عجیبه ها!
پاسخ: ولی من رنگ قهوه ای رو بیشتر ترجیح مبدم بیشتر بهش میاد :) مهسا جون, باباشه!



sara
ساعت23:44---3 تير 1393
Na man dust nadaram range mohasho
پاسخ :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com