I.Boice | Iranian Boice Community


عکس امروز (2014.06.22) یونگ هوا و مادرش توی فرودگاه بوسان!!!

مشخصه که خیلی دلتنگ شده بودن!!!!

 

این عکس مربوط به کنسرت دیشبه که پدر و مادر یونگ هوا به کنسرت رفته بودن

متاسفانه عکسی از پدرش پیدا نکردم!!!


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت4:37---22 تير 1393
شماها چرا به مامانش حسودی می کنین؟!:) بابا بچشو دنیا آورده بزرگش کرده انقدم کم می بینتش بچرو خوب حقشه!!!! حالا به دوس دخترش حسودی کنین یه چیزی!
ولی مردمی که نشناختنش خیلی خنگن خدایی :|
خب من مامان بابای یونگ و مینی و جونگ شین رو دیدم! فقط دلم می خواد خانواده جونگ هیون و مخصوصا خواهرشو و خواهر مینیو ببینم! یعنی میشه؟
اون عکس مترو کدومه؟
پاسخ: خب خیلی کیف داره ادم بچه اش یونگ باشه :) صدالبته که دوست دختر داشت به اون حسودی میکردیم!!!! متاسفانه من عکسی از خواهراشون ندیدم تا حالا !! وقت کنم برات ایمیل میکنم :)


کیارا
ساعت0:10---9 تير 1393
دوستم اون عکس سومیه پیرهن راه راهه باباشه دیگه
پاسخ: میدونم عزیزم منظورم مثل عکس مامانش توی کنسرت بوده نه فرودگاه :)


sara
ساعت23:42---3 تير 1393
Kash manam mitonestam baghalesh konam
پاسخ: ایشالا بریم کنسرتشون!!


avaa
ساعت22:12---3 تير 1393
مهیا دقیقا حرف دل منو زد،منم ازون موقع که عکسا رودیدم دلم میخاست جای مامانش باشم، چه حالی کنه مامانش وچقد بهش افتخار میکنه،هعییییی من اون عکس مترو رو دیدم آی لجم ازدست اون مردم درومد!ممنون پوران جون بابت این عکسای بی نظیر
پاسخ: و چه افتخاری که زنش بشی :)))) حالا اونها که متوجه نشدن تو مترو هیچ!! اونکه بی سرو صدا عکس گرفته رو بگو!!!!!!!! خواهش عزیزم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com