I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

طبق وعده قبلی که داده بودم,تقدیم به شما دوستان.

اون چیزی که انتظارشو داشتم و داشتید پیدا نکردم ولی ایناهم خیلی بد نیستن.

کلا تونستم اجرا 4 تا آهنگ+تولد یونگ هوا+یه تیکه ی خیلی باحال رو پیدا بکنم که همشون میتونید توی فایل زیپ دانلود بکنید.البته اون یه تکیه باحال رو میتونید همین جا هم ببینید!

 

 

ویدیو های های زیپ شده:

  1. تولد یونگ هوا در کنسرت
  2. یه تیکه خیلی باحالچشمک
  3. Can't stop
  4. My Mircale
  5. Cold LOve
  6. Love is

حجم:111MB

لینک دانلود:

توضیح:اجرای آهنگا فوکسه روی یونگ هواآرام

 

 

اون تیکه با حالی که گفتم;جونگ هیون و جونگ شین و یونگ هوا افتادن به جون درام مین هیوک!!!

 


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت21:34---4 تير 1393
مرسی قشنگ بود ! خوشم اومد!
کیکیش به نظر خوشمزه میاد
ممنونم ازشما
پاسخ:خواهش میکنم^_^


avaa
ساعت15:29---4 تير 1393
واقعا این همه تواضع و فروتنی رو چه باید کرد؟حالا من بگم آخه شما هم باید بگی پرروییه؟باشه.....منم فهیمدم رسمیش منتشر نمیشه منظورم از همین فن کما بود.مخصوصا از نوع فیکس روی یونگهوا....عالی بود.تو رو خدا اگه بازم ازینا برای اون کنسرت یا بوسان داشتی بذار.من میخام ببینم خودمم از یوتی 1 دقیقه بیشتر نمیتونم ویدیو ببینم بعدش قطع میشه...چشم امیدم به شماست
پاسخ:در رابطه با شانگهای که پنجا پنجاه,ولی پوسان رو حتما میذارم.


sara
ساعت23:40---3 تير 1393
Vaaay cheghad tikeye tavalodesh khob bod dasteton dard nakone!!!
پاسخ:مرسییی,خواهش میکنم^_^


avaa
ساعت22:14---3 تير 1393

اگه پررویی نباشه میشه بگم کاملشو کی میذاری؟ اصلا کاملش هست؟وسوال بعدی اینکه پروژه رادیواستار در چه مرحله ای است؟ ممنون
پاسخ:پررویی که هست,اما چه میشه کردآرامچشمک

والا برای بار nهزارم دارم میگم که از این کنسرتا ویدیوی رسمی منتشر نمیشه و فقط میشه همینایی رو که گذاشتم از یو*توب پیدا کرد!!!

پروژه رادیو استارهم,فقط 5 دقیقه از پارت اولش مونده که اونم اگه خدا بخواد تا ظهر جمعه میذارم برای دانلود.

خواهش میکنم^_^



شین وو
ساعت22:36---2 تير 1393

داداش کامنت هام نمیاد؟؟؟
پاسخ:چرا نمیاد,ولی چون جواباشونو باید فکر کنم و بعد بدم ,هنوز تایی نکردم,ببخشید تو رو خدا,مدرسه تموم شده,اما همه کارشون با من شروع شده,امروز نصف تهران رو شخم زدم!!!

بازم ببخشید!!!



پوران
ساعت21:29---2 تير 1393
اخ جون کنسرت شانگهای!!! یه تیکه هایی شو تو یوتیب دیدم خیلی باحال بود!!
هادی مچکریم هادی مچکریم
برم دان کنم ببینم بعد بیام نظر بذارم
پاسخ:^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 2 تير 1393برچسب:کنسرت شانگهای cnblue,کنسرت های 2014 گروه cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com