I.Boice | Iranian Boice Community


عکس های امروز (2014.06.25) گروه توی فرودگاه gimpo به سمت ژاپن!!

قراره یه فن میتینگ دو روزه 26/27 ژوئن توی توکیو و 28 ام توی اوساکا برگزار بشه که تولد مین هیوک رو هم احتمالا دوباره اونجا جشن بگیرن!

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت4:45---23 تير 1393
برا اینکه نگرخه بخوام آویزون ماویزونش بشم قید سکیوریتیشو بزنه و خودشو لو بده تا منو نبره خونشون
پاسخ:اها از اون لحاظ... بله :)


مهسا19
ساعت5:00---22 تير 1393
نمی دونم کدوم پست بود حال ندارم برگردم همینجا می نویسم! می گم من اگه جای اونی بودم که تونسته بود یونگو تو مترو تشخیص بده (یه هر جای دیگه ای بشناسمش و بقیه نشناسن) جاروجنجنال نمی کنم فقط آروم میرم کنارش بهش می گم اگه نمی خوای بقیه بشناسنت باید منو ببری خونتون اون سه تارم ببینم بعدش خودم با جونگ هیون کار دارم اصلا آزاری به تو نمی رسونم اگر نه هم که.... ککککککککککک
پاسخ: خخخخ اصلا ازاری به تو نمیرسونمش ,واسه چی بود؟؟؟


خودم
ساعت22:22---4 تير 1393
من همیشه ارزو داشتم بیرون برم و هندسفری بزارم تو گوشم عین مین هیوک ولی حیف که دخترم خوبیت نداره
از طرفی هم چون من دختر خوبی ام هیچوقت اینکارو نمیکنم
پاسخ: هنوز هم فرصت هست!! نباید خیلی به حرف مردم توجه کرد :)


شین وو
ساعت21:28---4 تير 1393
یونگ:کلا نظری درمورد ماسکش و کیفش ندارم!
واسم تازگی نداشت یونگ بار ها گفته که از آمریکا خوشش میاد! به هر حال ....!
هیون بچم خوابش می اومد هاااا الهی چقدر خوشتیب شده بود !
مین هیوک هم که ماشالا هزار ماشالا
شین هم مثل همیشه باحال ظاهر شده
خیلی ازت ممنونم جیگرم
پاسخ: اتفاقا کیف و کفشش باحال بود من خوشم اومد :) خواهش عزیز


avaa
ساعت15:32---4 تير 1393
مرسی پوران جون بابت عکسا....یونگهوا سرما خورده که همش ماسک میذاره؟؟؟این ادا اطوارا بعید بود ازین بچه
پاسخ: نمیدونم فکرکنم بخاطر آلودگی هواست احتمالا :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com