I.Boice | Iranian Boice Community


توجه!

سلام و وقت بخیر...

فکر نکنم کسی یادش باشه و یا اصلا بدونه که یکم مرداد سالگرد تاسیس این وب ,و یا به تعبیری فن کلاب,هستش!

31 تیر 92 ساعت 5 بعد از ظهر این وب رو باز کردم و 11 صبح اول مرداد اولین پست رو گذاشتم که همین پست از cn تا blue هستش.وقتی که این وب رو باز کردم,حتی اسم 10 تا آهنگشونم بلد نبودم!!!ولی الآن ,اگه تعریف از خود نباشه,از به روزترین وبهای خبریه cnblue هستیم.

حالا هم با خودم گفتم ببینم بعد از یه سال زحمت شبانه روز,کارم چقد ارزش و چقد ضعف داشته و اصلا چقد مورد قبول و استفاده شما بویس های ایرانی بوده.توی این پست راحت میتونید حرفی که میخواید بزنید,حتی اگه دلتون خواست میتونید به من فحشم بدیدچشمک!!!منتظر جواب من هم نباشید چون اینکار رو توی این پست انجام نمیدم!!!

این پست تا 25 تیر پست ثابت وب هستش و بعد از اون به آرشیو منتقل میشه و ارسال نظرهم ممنوع,تا سال آینده.حالا هم کارای نصف و نیمم رو خودم میگم تا به چیزایی غیر از اینا اشاره بکنید!!:

مستند fnc 111 که دوتا قسمت آخرش رو پیدا نکردم,برنامه making artist که فقط یه قسمتش رو گذاشتم,مستند کنسرت stand up که درخواست داده بودید و من پیدا نکردم,یه در خواست از طرف "مهسا19" بود که یه ویدیو 18 ثانیه ای بود,لینک دانلود کنسرت زپ تور که خراب شده و هنوز درستش نکردم!!!

اینا چیزایی بود که یادم بود,اگه چیزی از قلم افتاده خودتون بگید!!!

نظر واقعیتون راجب این وب,یادتون نره!!!

 {نکته:پوران دو سه هفته است که نویسنده وب شدهچشمک}


نظرات شما عزیزان:

مستوره
ساعت18:32---24 تير 1393
عاااااااااااااااالی حرف نداره خیلی خوبه
من ک عاااااااااشق یونگ هاوا شدم از وقتی اومدم وبتووون


ساجده
ساعت23:18---22 تير 1393
سلام واقعا وبت عالی راستی قرار بود لینک فیلم اکوستیک دوباره بزاری ممنون

مهسا19
ساعت7:56---22 تير 1393
آخی...
واقعا تبریک و ایول داره
راستی یه چیزی من اون فیلمو (چند ثانیه ای) نمی خواما! از یوتی پیداش کردم چون نظرمو تایید نکرده بودی فک کردم کلا بیخیالش شدی برا همین نگفتم؛ تقصیر خودت بود دیگه
بعد توروخدا از زیر سنگم شده fnc 111 رو گیر بیار من می میرم ( هرچند قبلیارم دان نکردم نمی دونم لینکاش درسته یا نه! باید سر فرصت برم الان که انقد فایل برا دان دارم!
بعد موزیک بانک برزیلو کاملشو می ذاری یا نه؟
من یه انتقاد کوچیک می خوام بکنم! بعی برنامه ها یا کنسرتارو زحمت می کشی می ذاری ولی با کیفیت 360 که اونقدرا فرقی نداره گذاشتنش با 720 ولی کلی ارزش و کلاس وبتو می بره بالا! مثلا شده از اینجا دان کردم بعد برا کیفیت بالاترش مجبور شدم از جای دیگه ام دان کنم که خودت می دونی با سرعت نت ایران و حجم چند گیگ چقد مکافاته! البته همرو لازم نیست، مثلا برنامه مین هیوک جنایی-پلیسی :| ولی اگه همه باشن یا جونگ هیون باشه چرا! به ظرم اگه قبلش بپرسی و اگه بچه ها خواستن با کیفیت بالاتر بذاری بهتره!
دیگه کلا وبت حرف نداره و خودتم خوبی و پوران جونم همینطور
خداروشکر پستارم خوندم دانلودیارم لینکشو سیو کردم ایشالا به زودی دان کنم!
بعدشم جواب بده چرا جواب نمی خوای بدی؟ بالاخره جواب انتقاد پیشنهاد و باید داد!
بازم ممنون برا همه چی


Ida Lee
ساعت17:25---19 تير 1393
سلام ...
نظر واقعیم راجع به وبتون اینه که جامع و کامله و من با این که تازه باهاش آشنا شدم ولی خیلی استفاده بردم


کیارا
ساعت0:10---14 تير 1393
واقعا کارتون دسته
خیلی کنسرت از اینجا دانلود کردم
خبرام که همیشه جدید و به روزه
در یک کلام واقعا عالییین
دمتون گرم


ساقی
ساعت21:17---10 تير 1393
هادی جون خودتم میدونی که وبت چقد عالیه یه عالمه لایک داری

نگار(star)
ساعت14:31---6 تير 1393
به نظر من سایتتون کولاکه خیلی عالیه از همه مهم تر اینه که جدید ترین اخبار ها هر روز به دستمون میرسه از شما نویسندگان تشکر میکنم بخاطر تلاش هاتون=
DD
فقط اگه میشه عکس سی ان بلو رو تغییر بدین خیلی وقته این عکسو گذاشتین
بازم ممنونم ازتون


پوران
ساعت12:17---6 تير 1393
اینم یادم رفت بگم از من انتقاد نکنید من تازه اومدم میخوره تو ذوقم خخخ شوخی کردم اتفاقا منتظر نظراتون میمونم

پوران
ساعت12:14---6 تير 1393
هادی من خدایی از اوایلی که وب رو باز کردی همیشه وب رو دنبال میکردم ولی نظر نمیزاشتم خخخ !!!!!!
نشون به اون نشون که فکرکنم اولین نظرم واسه پست MTV باشه چون خیلی خیلی دعا کردم به جونت عالی بود!!!!!!
ولی دلت بسوزه من اون موقع همه اهنگ های گروه رو بلد بودم (اینو گفتم واسه اینکه گفتی 10تا اهنگشم بلد نبودی) ولی میدونم که اغراق کردی!!
فحش چرا اخه؟؟ همش که تعریفه!!
وبت عالیییییییییییییه که من اومدم نویسنده شدم دیگه! )))
حالا بیا جواب محبت مردم رو بده
وتنها خواسته مون ادامه مستند FNC111 اس چون خیلی باحال بود خدایی من دوتا تیکه از قسمت اخر رو دارم اگه هیچی پیدا نکردی اونها رو بزار!!
ودیگر هیچ


فاطمه
ساعت1:02---6 تير 1393
هادی عالی است!فایتینگ دونگسنگ!راستی نیومدید چرا پپپپپپپپپپپپپپپس!؟

avaa
ساعت20:54---5 تير 1393
من از بهمن ماه بود که دوستم این وب رو بهم معرفی کرد واینجا رو پیدا کردم.اولین چیزی هم که ازش دان کردم کنسرت ناگویا بود که خیلی بهم چسبید که تونسته بودم بدون گیر و فیل.تر و مشکل دیگه ای که قبلش داشتم یه کنسرتو کامل دان کنم بعدم که شدم پای ثابت مشتری هاتون و همیشه منتظرم ببینم چی میذارید دان کنم.آپدیت توییت ها هم که به جای خود واقعا خسته نباشی.کارت همیشه عالیه ،از حاضر جوابیاتم میگذرم موفق باشی...فایتینگ

سارا
ساعت15:53---5 تير 1393
من واقعا از وبلاگت خوشم میاد،هم بروزی و هم پست هایی میزاری که بدرد میخوره و مهم تر از همه وبلاگت فیلتر نیست و دانلو وییو هم راحته.

شین وو
ساعت14:46---5 تير 1393
فقط یه مشکله خیلی بزرگ داره وبتون اونم اینه کههههههههههههه........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
انقدر عالیه مارو از کار و زندگی انداخته خخخخخ!
به نظر من که خیلی خوبه و متشکرم از وبتون
فقط دیروز خیلی منتظر بودم ادامه داستانتون رو بخونم اما نزاشتید دلم شکست هه شوخیدم بابا لابد کار داشتید
به هر حال ممنون از شما


نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 تير 1388برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com