I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

فکر کنم همتون میدونید که توی این موزیک ویدیو ,جونگ شین نقش اصلی رو بازی کرده.بر خلاف گروه mamamoo که جونگ هیون توی اولین موزیک ویدیوشون بازی کرده,گروه 4minute کارش رو (تقریبا)همزمان با cn شروع کرده و میشه گفت از گروه های مطرح و معروف k-pop هستن.

خود آهنگ و ویدیو به تنهایی خیلی عالی هستن و با حضور جونگ شین دیگه جای هیچ ایرادی برای این موزیک ویدیو وجود ندارهخنده!!!این موزیک ویدیو در تاریخ 29 آگوست 2011 منتشر شده(البته که توی کرهآرام)

لینک دانلود:

حجم:173MB باکیفیت 1080p

 


نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت19:08---9 فروردين 1394
وایییی نازنین اوپام به فناااارفت وایییی دندوناش
ممنون که گذاشتی والی خیلی رواعصابه


Bita
ساعت15:50---18 دی 1393
وا چرا لینک خرابه
پاسخ:سالمه! مشکلت چیه؟


شین وو
ساعت16:23---6 تير 1393
آره خوب من استاده این دخترا بودم خخخخ!
(ستاده اعتماده به نفس ) خخخ
پاسخ:^_^


شین وو
ساعت13:11---6 تير 1393
شلام شلام دوباره من اومدممممممم جاجا!
اینو دارمش
این موزیک ویدیو خیلی باحاله هااااا یعنی من کلا کیف میکنم!
چه بلاهایی که سره جونگ شین نیاوردن این دخترا من رسما دلم خنک شد خخخخ!
نمی دونم چرا اما کلا یه حسه خیلی شادی بهم دست میده ! خخخ
دختر به نظر من باید اینجوری باشه هااااا شر و شیطون خخخخ!
دمت گرم داداش
پاسخ:والا خود تو هم چیزی از این دخترا کم ندارییااااا*_^


رز
ساعت21:50---5 تير 1393

شرمنده آقا هادی اصلا توجه نکردم شمایید اخه به پوران جون گفتم برام بزاره یه هو اسم شمارو دیدم لطفا نظر قبلی شما بجا برادری اصلا بحساب نیارید ممنون میشم هم ازین بابت هم ازبابت ویدیوشرمنده منم قول میدم ازاین به بعد ازاین غلطا نکنم چشمای کورمو باز کنم
پاسخ:نه بابا اشتباه نکردید.نظر قبلیتم برای پوران فرستاده بودی,ولی منم خوندمش و در راستای تقسیم کار بین خودم و پوران گفتم اون اجرای lucky رو اون بذاره,این موزیک ویدیو رو هم خودم میذارم.زیرنویسشم که قراره پوران بذاره.

بعد راجب من چی فکر کردید؟؟؟به خدا منم یه آدم عادیم!!!!درسته 90 درصد مواقع عصبانی هستم اما وحشی که نیستم اینجور داری عذر خواهی میکنی,برای اشتباهی که نکردی!!!!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:4miute 2011,4minute heart to hart full HD MV,lee jung shin's MV,موزیک ویدیوهای لی جونگ شین, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com