I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

اولین پروژه ترجمه گردن کلفت انجمن هواداران ایرانی cnblue به نیمه رسید!!!!

بالاخره بعد از 22 ساعت(در مجموع)تلاش و ترجمه و زمانبندی پارت اول این برنامه رو زیرنویس کردم.ببخشید که یکیم زیادی طول کشید ولی پارت دوم رو سعی میکنم زودتر تموم بکنم.

خب من با دوتا فونت مختلف سفید و زرد فایل زیرنویس رو سیو کردم تا هر کدومش رو که دوست داشتید استفاده بکنید,اما کسایی که نسخه زیرنویس انگلیسی دارشو دارن,از فونت زرد استفاده بکنن.

نکته دیگه هم,اینبار روی فایل زیپ رمز گذاشتم.

اگه اصل برنامهرو ندارید,از اینجا برید و دانلودش بکنید.

لینک های دانلود:

 

رمز فایل زیپ:

www.cnblue1.lxb.ir

راهنما:

بعد از دانلود فایل زیرنویس,اونو به محلی که موزیک ویدیو قرار داره ببرید و اسم فایل زیرنویس رو با اسم موزیک ویدیو یکی کنید.

بعد با یکی از برنامه های KM player و یا VLC ویدیو رو اجرا کنید.


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:59---24 تير 1393

پاسخ:^_^


مهسا19
ساعت4:47---23 تير 1393
باشه پس باهاش می بینم، بعد یه دورم با انگلیسیش می بینم بعد بهت می گم
پاسخ:آره آره کار خوبی میکنی....اینطوری کارشناسانه جواب میدی!


vida
ساعت16:59---22 تير 1393
سلام اونی جون.من زیر نویسو دانلود کردم ولی باز نمیکنه.حروف عجیب غریب لاتین میاره باید چیکار کنم؟؟
پاسخ:دوست عزیز لطفا قبل از فرستادن به نویسنده پست توجه کنید تا اشتباه نشه!!!!مشکل شما هم قابل حله,به آدرس زیر برید و از راهنمای موجود استفاده بکنید. http://itline.ir/2009/02/persian-subtitle-srt-problem/ اگه یه روزم صبر کنی خودم راهنمای کامل رو میذارم


مهسا19
ساعت5:03---22 تير 1393

یه سوال زیر نویست اونقدری خوب و باحال هست که ارزش اولین بار دیدن برنامه باهاشو داشته باشه؟ یا با همون انگلیسی ببینم؟ ببخشید انقد رک بودما ولی بالاخره اون 4تا دیگه دیگه البته خودم فک می کنم باید خیلی خوب باشه چون کارای تو عالیه
پاسخ:ببین به هر حال کار بی عیب و نقصی نیست!!!!!ولی خیلی افتضاحم نیست.ولی من خودم هر چقد که به انگلیسیش خندیده بودم,دو برابرش رو به فارسیش خندیدم.

من میگم باید از دسوتان دیگه بپرسی,چون " کدوم بقاله که به ماست خودش بگه ترش!!!"

ولی آره ارزشش رو داره!!!



رز
ساعت18:46---11 تير 1393
کارتون درسته تک تکید
پاسخ:^_^


mahya
ساعت11:27---9 تير 1393
ممنون دان کردم
فقط یه چیزی،این مراحل رو من نرفتم فقط زیرنویس رو برداشتم انداختم تو فیلم درحال پخشمیگم اونی دلارام اینجوری امتحان کردی؟
پاسخ:ولا من جفتشو براش توضیح دادم,مبینی که؟؟!!!!


دلارام
ساعت21:54---8 تير 1393

ببینید من اول ویدیو رو با زیرنویس گذاشتم تو یه پوشه زیرنویس از داخل فایل زیپ در آوردم رمز زدم بعد شما گفتید این دو تا رو هم نام کنیم منم هم اسم خودم کردم دو تا شو وقتی با km playerباز کردم تغییری نکرد من از هر راهی که بگید رفتم ولی اصلا این زیرنویس باز نمیشه میدونم مشکل از خودمه ولی نمیدونم چه مشکلی دارم
پاسخ:دقیقا تو اسم چی رو یکی میکنی؟؟؟

فایلی که پسوند srt {یا sub و idx } داره,ویا فولدری که شامل ایناست؟؟؟؟

بعدشم,نکنه این پسوندا رو پاک میکنی؟؟؟ و یه چیز ذیگه,تو فقط ویدیو رو اجرا بکن,نه چیز دیگه ای رو,و یا بعد از اجرای ویدیو فایل زیرنویس رو drag بکن.

اگه بازم نشد,بگو تا یه فکر دیگه بکنم.

نه اعصابت خرد بشه و نه ناامید شو,ایشا.. درست میشه*_^



پوران
ساعت16:28---8 تير 1393

بعد 3تا امتحان پشت سرهم و اعصاب خردکن خیلی خندیدم
هرچند که معتقدم این برنامه خیلی فاز تخریبی بالایی داره ولی دستت درد نکنه عالی بود
خیلی چسبید منتظر پارت دومیم
پروژه بعدی چیه؟ ویکلی ایدل؟
پاسخ:فعلا که عین چی تو همینشم موندم!!!!!!!!



دلارام
ساعت23:12---7 تير 1393

من هم اسمشون کردم ولی بازم زیرنویس کار نمیکنه ولش کن شاید من یه جای کار اشتباه میرم بازم ممنون از راهنماییتون
پاسخ:نه دیگه,حالا دیگه من ول کن نیستم تا مشکلت حل بشه!!!این همه زحمت کشیدم تا شماها برید بببینید!!!!!

ببین هرچیزی رو که گفتم فراموش کن,با برنامه km player ویدیو رو اجرا بکن,بعد فایلهای زیرنویس رو drag بکن روی ویدیوی در حال اجرا.

دو حالت باید پیش بیاد:

اول اینکه با برنامه windows media player داری ویدیو رو باز میکنی که این برنامه توانایی باز کردن این زیرنویس رو نداره!!!!

دوم اینکه زیر نویس باز میشه ولی با حروف عجیب و غریب لاتین که اگه اینطوری شد بگو,تا توضیحش رو بدم چیکار بکنی

اگه بازم هیچکدوم اینا نشد,صفر تا صد کارت رو دقیقا توضیح بده تا من مشکلت رو پیدا بکنم.



houraسلام بابت ترجمه خوبتون واقعا ممنونم :Dخيلي خيلي خسته نباشيد:) به شدت منتظر بقيش هستم
ساعت22:37---7 تير 1393
سلام بابت ترجمه خوبتون واقعا ممنونم خيلي خيلي خسته نباشيد به شدت منتظر بقيش هستم
پاسخ:مرسیییییییییییییییییییی^_^


cn
ساعت21:58---7 تير 1393
سلام. خیلی ممنون به خاطرترجمه عالیتون.......

پاسخ:^_^


دلارام
ساعت20:02---7 تير 1393

میخوام روی ویدیو پخشش کنم
من توی ویدیو های دیگه هم همین مشکل دارم
وقتی فیلمی رو دانلود میکنم و زیرنویسش جداست بلد نیستم چجوری زیرنویس اونو فعال کنم
پاسخ:خب من که راهنما گذاشتم,اما خب باشه;

اول فایل زیر نویس رو دانلود میکنی که ممکنه یه فایل باشه با فرمت SRT و یا دوتا باشه با پسوند های idx و sub,

به هر حال,فایل زیر نویس رو میبری میذاری جایی که ویدیوی مورد نظرت اونجاست.بعد اسم فایل{یا فایل های} زیرنویس رو با اسم ویدیو یکی بکن.

بعد یا با برنامه km player و یا با VLC ویدیو رو اجرا بکن,زیر نویس به طور خودکار روی ویدیو اجرا میشه. بازم اگه مشکلی داشتی خبر بده.



avaa
ساعت19:49---7 تير 1393
دست شما درد نکنه خیلی خیلی زحمت کشیدی معلومه که کارسختیه.عالی بود.
پاسخ:^_^


دلارام
ساعت15:52---7 تير 1393

ببخشید میشه بپرسم چجوری زیرنویس روی برنامه درست کنم ؟؟؟؟
پاسخ:ببخشید,متوجه سوالت نشدم!!!یعنی میخوای زیرنویس درست بکنی؟یا میخوای روی ویدیو پخشش بکنی؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 7 تير 1393برچسب:زیرر نویس های cnblue,زیرنویس برنامه های گروه cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com