I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق!!!!

تابستون شروع شد,تولدمین هیوک و یونگ هوا هم گذشت و من کار خاصی انجام ندادم,پس با خودم گفتم همه رو یه کسیه بکنم و این کنسرت رو بزارم برا دانلود.

این اولین کنسرت کاملیه که من از cn  دیدیم!!!و به جرئت میتونم بگم بالای 10 بار کامل دیدمش!!!!

این کنسرت در 16 دسامبر 2012 در سالن SK Olympic Handball Gymnasium شهر سئول برگذار شده.انتشار ویدیوشم 28 می 2013 بوده.

کلا کنسرت قشنگیه و میشه گفت,فقط آهنگای تاپشون رو توی این کنسرت اجرا کردن.اولین وعده cn هم درباره مینی آلبوم re;blue توی این کنسرت بوده.

به نظر شخصیه خودم,کل کنسرتاشون یه طرف,این یه دونه یه طرفه دیگه,اصلا از دستش ندید.

بین خودمون باشه,من یه خوابایی واسه این کنسرت دیده امچشمک

 

توضیحات:

ل.و.ک.س blog و یو*توب و ه.ا.ت اسپ.ات و آپارات کم بودن,این مدیا فایرم بهشون اضافه شد!!!!

مثل اینکه عالم و آدم علیه من دست به یکی کردن,اما من بازم یه راه دررو رو پیدا کردمآرام

از دوستانی که توی این چند روزه اذیت شدن,معذرت میخوامخجالتی

 

مدت زمان:02:19:14

ترک لیست (Tracklist):

  1. Intro
  2. Hey you
  3. Now or Never
  4. Get Away
  5. Tattoo
  6. Intuition
  7. Have a Good Night
  8. Wake Up
  9. LOVE GIRL
  10. ...Y,Why
  11. Feeling
  12. These Days
  13. My Love
  14. Love Light
  15. Still in Love
  16. Just please
  17. Where you are
  18. One Time
  19. Time is over
  20. In My Head

Encore:

  1. I'm a Loner
  2. LIVE
  3. You fallen for me

حجم کل:1.84GB با کیفیت 720p

لینکهای دانلود کنسرت:

* لینکها فعال شد*

دانلود پارت اول با حجم 191MB

دانلود پارت دوم با حجم 191MB

دانلود پارت سوم با حجم 191MB

دانلود پارت چهارم با حجم 191MB

دانلود پارت پنجم با حجم 191MB

دانلود پارت ششم با حجم 191MB

دانلود پارت هفتم با حجم 191MB

دانلود پارت هشتم با حجم 191MB

دانلود پارت نهم با حجم 117MB

 

لینکهای دانلود قسمت Encore:

دانلود پارت اول با حجم 191MB

دانلود پارت دوم با حجم 60MB

 

راهنما برای دانلود کنسرت:

بعد از دانلود همه فایل ها,اسم فایل ها رو تغییر بدید به اسمهای زیر:

پارت اول:CNBLUE - Blue Night @ Seoul 2012 Full Concert 720p {I.Boice}.part01

پارت دوم:CNBLUE - Blue Night @ Seoul 2012 Full Concert 720p {I.Boice}.part02

پارت سوم:CNBLUE - Blue Night @ Seoul 2012 Full Concert 720p {I.Boice}.part03

پارت چهارم:CNBLUE - Blue Night @ Seoul 2012 Full Concert 720p {I.Boice}.part04

پارت پنجم:CNBLUE - Blue Night @ Seoul 2012 Full Concert 720p {I.Boice}.part05

پارت ششم:CNBLUE - Blue Night @ Seoul 2012 Full Concert 720p {I.Boice}.part06

پارت هفتم:CNBLUE - Blue Night @ Seoul 2012 Full Concert 720p {I.Boice}.part07

پارت هشتم:CNBLUE - Blue Night @ Seoul 2012 Full Concert 720p {I.Boice}.part08

پارت نهم:CNBLUE - Blue Night @ Seoul 2012 Full Concert 720p {I.Boice}.part09

 

بعدشم که عین همیشه,طبق روال زیر عمل بکنید.

طریقه extract اینطور که باید همه فایل ها رو دانلود کنید و در یک مکان قرارشون بدید و پارت اول رو ectract کنید.بعد از extract هم ویدیوی کامل و صحیح و سالم در اختیار شماست!

 بازم اگه مشکلی بود خبر بدید.اگه برنامه winrar رو ندارید می تونید از اینجا دانلودش کنید.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت12:51---16 تير 1393

آقا هادي من منتظر بقيه داستانت بودم.حالا نميشه طف كني بقيشو تو وب خودت بزاري؟چشم موند به داستانت
پاسخ:والا من خودمم خیلی دوست داشتم این داستان رو به سرانجام برسونم,{امیدوارم این نطرا رو شین وو هم بخونه}

اما من توی این وب این کار رو نمی کنم!ولی اگه خیلی اسرار دارید,بگید تا یه فکری راجبش بکنم.



نازنین
ساعت15:48---10 تير 1393
سلام آقا هادی بله شما درست گفتید مهسا جون سایت رو حذف کردن امروز تو سایت ساغر خوندم
پس داستان شما چی میشه
ببخشید داداش میتونی با مهسا جون حرف بزنی
پاسخ:مهم نیست!!!!بیخیالش شو!!!! بعد بهش چی بگم,بگم دوباره وبش رو باز بکنه؟؟؟


نازنین
ساعت0:19---10 تير 1393

سلام داداشی من نازنینم

ببخشید چرا سایت مهسا جون نمیاد نوشته

یا آدرس اشتباه یا سایت حذف شده
پاسخ:علیکم سلام!!!

والا خبر ندارم!!!!خودمم عصری رفتم ببینم چه خبرU,اون پیام رو دیدم!!!!چند وقت پیش به فکر حذف وب افتاده بود,فکر کنم الآن اجراییش کرد!!!!



هستی
ساعت15:59---9 تير 1393

ّبخشید ولی بازم همون ها رو میاره
بخشید میشه درستش کنید خواهش میکنم
پاسخ:ببین الآن فرقی نکرد؟؟؟

ببین,فیلتر شکن خاموش,IDMتم از حالت پروکسی در بیار!!!



پوران
ساعت14:42---9 تير 1393
عالییییییییییییه این کنسرت!!!
و چی بهتر از اینکه توی این هوای گرم تابستون زیر باد کولر بشینی و کنسرت ببینی!!!
پاسخ:اونم وقتی کهههههههههههههههههههههه............*_^


هستی
ساعت14:30---9 تير 1393
برای من مشکل بود وقتی باز میکنم توی یه کادر زرد رنگی بالاش نوشتهFile Blocked for Violation.

بعد زیرشم یه نوشته های خارجی هست تو رو خدا درستش کنید
پاسخ:اینم دیگه واسه ما آدم شده(منظورم سایت مدیا فایره!!!)
حلش کردم,میتونی بری دانلودش بکنی


شین وو
ساعت12:48---9 تير 1393
دقیقا مشکلم اینه که کادره سبز رنگ نمیاره تا دان کنم این نوشته رو میاره ببین! بخون ببین چیه!
The file you requested has been blocked for a violation of our Terms of Service.

Still have questions, or think we
پاسخ:خیله خب,حلش کردم,میتونی بری دانلود بکنی. بازم ببخشید به خاطر معطل شدن


هستی
ساعت11:57---9 تير 1393
ببخشید این فیلتره ؟؟؟؟؟
چون من برنامه های دیگه رو که با مدیافایر باز میکنم اینطوری نیست ، میشه راهنمایی کنید ؟؟؟

پاسخ:دقیقا چطوریه؟؟؟چه اتفاقی میافته؟؟


شین وو
ساعت11:14---9 تير 1393
ببین داداش قسمته Encor درست بود دان کردم دمت گرم اما کنسرت رو نمیشه دان کرد لطفا برس عزیزم
پاسخ:امتحان کردم,درست بود,دقیقا مشکلت چیه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 9 تير 1393برچسب:دانلود کنسرت blue night از cnblue,کنسرت های گروه cnblue,, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com