I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

اول از همه بگم که ,خیال نکنید این وب خوابیده!!!!این چند روزه هم بی خبریه,هم من دارم رو دوتا پروژه زیرنویس کلفت,باهم دیگه کار میکنم و هم امتحانات پورانه.

به هر حال;

همونطور که که قبلا پوران خبر و عکساشو گذاشته بود,روز 18 ژوئن cnblue در برنامه چینی day day up حاضر شده و در 22 ژوئن هم از تلوزیون چین پخش شده.

در یه کلام بگم,من واسه این 20 دقیقه,داشتم دو سه ساعت میخندیدمخنده!!!اصلا از دستش ندید.

زیرنویس انگلیسی داره,در رابطه با فارسیشم فعلا سرم شلوغه!!!

 

اول برنامه هم,i'm sorry رو اجرا میکنن

لینک دانلود:

حجم:107MB با کیفیت 360p (اسمش 360 ولی خیلی واضح تره)


نظرات شما عزیزان:

sara314
ساعت4:55---6 مرداد 1393
نمیشه زیر نویس فارسی بزارین واسش؟
پاسخ:در دست کاره


مهسا19
ساعت5:13---22 تير 1393
دمت گرم
پاسخ:^_^


همون
ساعت22:03---14 تير 1393
خب من بهم برخورد اونطوری گفتی...ولی باشه معذرتت قبول
پاسخ:.....................................................


هر کی
ساعت19:14---14 تير 1393

گفتی ک گفتی
جواب ندی سنگین تری آقای هادی خان با این اخلاق گندت
وبت خیلی خوبه ولی با این طرز حرف زدن بهره بری ب...
پاسخ:مگه من چی گفتم آخههههههههههههههههفریادفریادفریادفریادفریادفریادفریادفریادفریادفریادفریاد

زیرنویس رو پرسیدی منم گفتم فعلا سرم شلوغه,دارم رو دوتا پروژه سنگین همزمان کار میکنم,من این رو چجوری بگم که بد نباشه؟؟؟؟!!!!

تو رو خدا یکی بگه من کجای حرفم بد بود که شدم آدم بده!!!!!

خوب بود جواب سربالا میدادم یه ماه سرکارتون میذاشتم؟؟؟؟؟نه خوب بود؟؟؟؟اولش گفتم که فعلا رو چیزای دیگه دارم کار میکنم,دوباره پرسیدی منم همون جواب رو دادم دیگه!!!!!!

خودت بگو چجوری باید جواب بدم؟؟؟؟؟ازم یه سوال پرسیدی منم خیلی معمولی جوابش رو دادم!!!!!!

تو رو خدا یکی بگه کجای حرف من بی ادبی داشته که به این دوست عزیز بر خورده.

ولی با این که حرف اشتباهی نزدم,معذرت میخوام!!!!!!

بازم برید بهم فحش بدید بگید آدم بدیه......................

دم افطار هم اعصاب من رو خرد کردی,هم اعصاب خودت رو......................................(سر چی؟؟؟)

 

 



zahra75
ساعت21:59---13 تير 1393

سلام وبت عالیه....مرسیزیرنویس فارسیشو کی میذاری؟
پاسخ:گفتم که فعلا سرم شلوغه!!!!!

خیلی ممنون^_^



پوران
ساعت0:36---12 تير 1393
اااا نظر من نیومده برات؟؟؟
عصر نت ام قطع شد فکرکنم ثبت نشده
وووووووووای خدا عالی بود من خیییییلی خندیدم
خیلی ممنوووووونم واقعا خستگی امتحانام دراومد
به شدت منتظر پارت دومم
پاسخ:همین الآن آپلودش تموم شد,فردا صبح میذارمش!!!


رز
ساعت18:43---11 تير 1393
مرسی حدس میزدم ولی دیدم یه راست پشت سر یونگ وایستاده گفتم شاید یه کاره گروه

رز
ساعت14:57---11 تير 1393
سلام ممنون شما نمس دونید اون زن پشت یونگ چی کار میکنه
پاسخ:مترجمه دیگه!!!!!مگه اینا چینی بلدن؟؟؟!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:برنامه day day up با حضور Cnblue,برنامه های تلوزیونی cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com