I.Boice | Iranian Boice Community


JYHeffect@

강원도 고성현에서 온 박달향이라고 하오

I'm park dalhyang from goseon city of gangwondo

 

(بابت این چند روز غیبت خیلی ببخشید,این امتحان های اخر همیشه دردسر سازه!!! مرسی از هادی که لطف کرد زحمت پست های منو هم کشید :)



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:01---24 تير 1393
آاااااااااااااااااااااامیییییی یییییییییین

مهسا19
ساعت4:54---23 تير 1393
نه کجاش زشته؟! ولی موهاشو کوتاه کرده بود بد بلند شده بود رنگشن اواخر زیاد جالب نبود! کلا بهش نمی اومد خیلی؛ برا اون گفتم.
دیگه واقعا کم آوردم حتی دوستامم به کمک طلبیدم قراره یکیشون کمکم کنه! احتمالا سریالارو لینکشو بدم اون برام دان کنه
پاسخ: خدا این دوستارو خیلی زیاد کنه...بگو آمین :)


مهسا19
ساعت6:25---22 تير 1393

عزیزم چه بانمکه خدا خیر بده سریالرو یه ریختی به این بچه داد بعد مدتها!!!
نشون دادن ایران فایده نداره چون همش سانسوره هیچی آدم نمی فهمه!
واقعا هادی گذاشته گل و شمشیرو؟ من باید دانش کنم فعلا وقت نداره... خدایا کم آوردم اینهمه فایل دانلودی واقعا نمی تونم!!!! عجب غلطی کردم طرفدار اینا شدم! داشتم زندگیمو می کردما........ والا!!!!!!!
پاسخ: مگه قبلا یونگ زشت بود؟؟؟؟؟ اره گذاشتتش بزارش تو صف دانلودیها :) تا اخر تابستون خدا بزرگه!!



سارا
ساعت14:33---13 تير 1393

وایییییییییی این عشق من چه باحال شده.خوبه باز حداقل تو تلویزیون ایران پخش میشه.اینا گفتن سریال گل و شمشیرم پخش میکنن ولی من که هنوز ندیدم.حالا واقعا نشون دادن؟
پاسخ: نمیدونم پخش شده یانه ولی هادی جان توی وب برای دانلود گذاشتتش :)



رز
ساعت14:41---12 تير 1393
سلام یه چیز بگم توی داستان سه تفنگ دار خوندم که دارتن یان (اسم فرانسوی شخصیت )که یونگ قراره نقشش رو بازی کنه همون اول فیلم از یه اشراف زاده که چشم بند سیاه داره یه کتک حسابی قراره بخورهآسیب ببینه شکست بخوره وواسه انتقامش که
ماجرا شروع میشه امیدوارم یونگ مراقب خودش باشه موفق باشه مام تاآخر فیلم دووم بیاریم
پاسخ: دم شما گرم،میتونی بقیه داستان رو بخونی بدونیم یونگ قراره چطوری پیروز بشه!! امیدوارم صحنه ی کتک خوردنش رو نشون ندن :'(


هادی
ساعت19:24---11 تير 1393
نه بابا چه زحمتی
مرسی از توییتی که گذاشتی
پاسخ: مرسی از تو :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com