I.Boice | Iranian Boice Community


واقعا از دست دادن برنامه ی Day Day Up رو جزو بزرگترین رخدادهای زندگیتون بدونید :)))

هادی جان پارت اول برنامه رو گذاشته که واقعا عالی بود ,منم توی این آلبوم عکس هاش رو براتون گذاشتم...هرچند که بهتر بود من دیروز عکس ها رو میزاشتم تا شما بیشتر به دیدن  این برنامه ترغیب بشید ولی امان از این امتحان های بی موقع!! :)


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:22---25 تير 1393
خواهش میشه
چیو از من یاد گرفتی؟ آیکون قهر ... رو؟ نگرفتم منظورتو!
پاسخ: اره منظورم ایکون قهر و روبرگردون بود :)


مهسا19
ساعت3:03---24 تير 1393
نه نه اصرار نکن بچه باید ادب شه :| ولی چون خیلی دوست دارم به خاطر گل روی تو این یه بارو می بخشمش
چه جالب منم تو یه پست دیگه همین جمله تورو بهش اشاره کردم
پاسخ: مرسی دوست جان :) خب از خودت یادت گرفتم اینو (آیکون قهر و رو برگردوندن) :)))) خیلی باحال نوشته بودی ,بامزه بود منم واسه خودت دوباره بکار بردم :))))


مهسا19
ساعت5:45---23 تير 1393
خنده دار باشه باید اونجوری بهش بخنده؟! مثلا دوست صمیمی تر از برادر و عزیزتر از جانشه؟
من همیشه ازش حمایت و طرفداری کردم! نمی دونم چرا فک می کنی باهاش بدم!!!!!!!!!! حرفای رز روت تاثیر گذاشته ها! ولی خدایی همیشه جونگی منو اذیت می کنه دیگه (
پاسخ:حالا این یبارو ازش بگذر ,خیلی خنده اش گرفته بوده دیگه! من قبلا هم گفتم که مطمئنم همه رو قدهم دوست داری هیون یکم بیشتر :))))


مهسا19
ساعت6:43---22 تير 1393
بترکی که به بچه ی من می خندی :| بعد می گن چرا بهش انتقاد می کنی! بی ادب!!!!! (آیکون قهر و رو برگردوندن) اصلا دیگه داداشم نیستی....
جونگ هیوووووووووووون
پاسخ: مهسا جون میشه حداقل یبار هم که شده واسه شادی روح من :) از یونگ حمایت کنی؟؟؟ خب زمین خوردنش خنده دار بوده (آیکون قهر و رو برگردوندن)


ناشناس
ساعت17:15---15 تير 1393
آهان.داری؟
پاسخ: تا 1/2 روز دیگه میزارمش تو وب میتونی دانلود کنی!!


ناشناس
ساعت22:08---14 تير 1393
پوران جان اون برنامه چی بود ک توش عطراشونو بو میکنن؟
پاسخ: برنامه go show چقدر این برنامه هم عالی بود خدایی :)


هادی
ساعت0:22---12 تير 1393
جمله اولت رو باید با آب طلا نوشت
مرسی از عکس ها
پاسخ: وای خیلی عالیییییییی بود مرررررسی واقعا!!! خواهش میکنم :) من دیشب عکس ها رو دیدم نمیتونستم تحمل کنم که نرم یوتیو.ب!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com