I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

امیدوارم زیاد به گریم یونگ هوا نخدیده باشیدخنده

من واسه پارت قبلی گفته بودم دو سه ساعت,واسه این یکی میگم یه هفته تموم از خنده روده بر میشید!!!!

هیچ توضیحی نمیدم تا مزش نپره.

آخرشم Can't Stop رو میخونن

لینک دانلود:

حجم:117MB

 


نظرات شما عزیزان:

ارام
ساعت21:52---19 تير 1393
ممنون ایشالله که حذف نمیکنن.خیلی باحال بود ممنون ^ـ^راستی شماهمون اقا هادی وب مهسا جونین که داستان اپ میکنین نه؟موفق باشین
پاسخ:والا فعلی که بکار بردی غلطه,"آپ میکردم..."درسته!!!!اگه به مهسا دسترسی دارید بگید پاشه بیاد اینجا,سه هفته ای میشه ازش خبری نیست!!!!!


ارام
ساعت11:42---19 تير 1393

سلام ...اول تشکر بابت وب عالیتون....عاشقش شدم....یه سوال من میتونم تیکه هایی از این برنامه رو داخل کانالم تو اپارات بذارم البته باذکر منبع وب عالی وباحالتون...ممنون
پاسخ:چرا که نه,اما اسمش رو یه چیز بی ربط بنویس تا حذفش نکنن!!!!حیفه!!!

ممنون,به خاطر نظرت راجب وب و سوالت^_^



پوران
ساعت13:06---15 تير 1393
هادی منظورم توی این هفته ی اخیر بود که بیشتر وقتت رو گذاشتی واسه ی زیرنویس اون پروژه ی خاصتت و پارت دوم رادیو استار بخاطر این گفتم موندی دست تنها وگرنه صدالبته که شما هنوزم همه کاره ایی!!!
و مطمئنم اگرهم من نبودم بازهم کنار این همه مشغله،وب مثل قبل بروز و سرپا بود!!
پاسخ:نه بابا این حرفا چیه...اختیار داری!به هر حال کار دونفر بهتر از یه نفره!!!!!امیدوارم بهت خوش بگذره


پوران
ساعت13:46---14 تير 1393

من برای این پارت صحبتی ندارم جز :):):):)
تا 12جولای که گروه درحال استراحتن خبر خاصی نیس جز سلامتیشون!!
منم که مسافرتم هادی جان هم مونده دست تنها!!
پاسخ:قصد جسارت ندارم,ولی تا دو سه هفته پیش خودم همه کاره بودم*_^

ولی بی شوخی دست تنها سخت میگذره!



رز
ساعت13:13---13 تير 1393
ممنون راستی خبری از بچه هانیست یاشمابه خاطر ماه رمضون دیر به دیر می اید
بازم ممنون بخاطر فیلم
پاسخ:والا بی خبریه!!!!!و همین اینکه گرفتار کارای دیگم!!!!ماه رمضونم بهانه نیست,هر وقت خبر جدید باشه میذارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:برنامه day day up با حضور Cnblue,برنامه های تلوزیونی cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com