I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

امروز سایت رسمی ژاپنی گروه {cnblue-offical.jp} خبر سینگل جدید گروه رو داد.

این هشتمین سینگل ژاپنی گروه هست که شامل سه تا ترکه و قرار 20 آگوست منتشر بشه.

اسم سینگل Go your way هست که اسم آهنگ اصلی سینگلم هست و قرار برای این آهنگ یه موزیک ویدیو هم منتشر بشه.

مثل اینکه تلافی این 10 روز بی خبری رو کردنچشمک


 

  1. Go Your Way
  2. Control
  3. Monster

هنوز اطلاعات کاملتری برای ترک لیست منتشر نشده.

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت5:48---23 تير 1393
معنیشو می دونم منظورم اینه که با توجه به اسمش برام جالبه که آهنگ و لیریکش چی خواهد بود!
نه دیگه جمع کنن همرو هروقت ساختن باهم منتشر کنن! ولی اینجوری کم کم بهتره...
پاسخ:آره بابا بهتره اینا تا بخوان یه آلبوم جمع کنن دل ما آب میشه!


مهسا19
ساعت7:03---22 تير 1393
ایوووووووووووولللللللللللللللل لل.............
مانستر؟! چیه یعنی؟
حالا جای سینگل سینگل چرا یه مینگل :| (کامل) نمیدن؟ البته بهتر ام ویاش بیشتر میشه.
پاسخ:به معنای "هیولا" هستش. و یکیم که ماکرویو نیستن که 10 دقیقه ای آهنگ بسازن!!!!!


پوران
ساعت1:28---22 تير 1393
هادی جان این هدر وب رو که عوض کردی باعث شده من با تاخیر وارد وب بشم چون صفحه که بالا میاد من مبهوت این عکسه میشم
خیلی جذاب شدن اینجا
مرسی که زود عوضش کردی عالی شده!!!!
پاسخ:آره خودمم خیلی این هدر رو دوست دارم!!!!


شین وو
ساعت15:57---20 تير 1393

آقا سره کارید از من گفتن!!
این واسه این کامنت ها بود ! چه عینه بعضیا هم پیام داده که من از تعداده اندکه شما طرفدارانه ایرانی و زجرکشیده ایران باخبرم ! من خواهم آمد ! بشینیم تا بیاد خخخ!
عزیزه من بیدار شید از خوابه غفلت خخخ این اشتباهه اشتباه ! بیدارشید! بیدار ! مگه یونگ بیکاره بیاد وب هایه مارو بگرده فوقش بیاد هم چیزی حالیش نمیشه! چرا؟؟ چون این ترجمه گوگل کروم هم همه چیز رو دری وری ترجمه میکنه یونگ که بیاد اینارو بخونه هنگ میکنه کلا ذوقه خوانندگی و شاعریش میپره خخخ!
اما به هر حال تلاش کنید ! من که داغونم شما جایه منم تلاش کنید! خدا من دارم خل میشم ! هووووووم


پاسخ:اول اینکه از اسم بعضی اشخاص استفاده نکنید که موجب دردسره!!!!!! بعدشم که اینطوریم نیست,وب و این داستان رو نمیگم ولی مطمئن باش یونگ و حتی کل گروه برای ما احترام قائلن,چون اونا معتقدن که صداشون,هوادارانشون هستن!!!!!!


پریسا
ساعت10:28---19 تير 1393
وا..انتظار داره چقدر باشیم ک گفته تعداد کم!!!توقعات یونگ هم رفته بالاها!!!من خودم نویسنده وبم درست یادمه پارسال تابستون تعداد بازدید های وبم از 2000 بالاتر رفته بود..بعد تازه اگه حتی یکی از گروه های کره ای باشه بیاد ایران من خودم بشخصه میرم کنسرتشون برام فرقی نداره چ گروهی باشه حتما ک نباید جزو فن هاش باشم..باتشکر
پاسخ:شما از دوستان cnblue4star هستید؟؟؟وبتون چرا خوابیده؟؟؟؟


Reza
ساعت3:25---17 تير 1393

این عالیه!!!!!! خبر فوق العاده و جذابی بود!!
پاسخ:Woooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

دارم درست میبینم...بالاخره یه پسرم نظر گذاشت؟؟!!!!! قربان سرافراز کردی^_^



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 16 تير 1393برچسب:آلبوم جدید cnblue,سینگل جدید cnblue,هشتمین سینگل cnblue در ژاپن,cnblue 8th japanese single,cnblue go your way, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com