I.Boice | Iranian Boice Community


از امروز صبح,یه سری برچسب جالب به سفارش کمپانی FNC روانه بازار لوازم التحریر کره شد!!!!

یه سری برچسب کمیک که با برند CNBLUE Can't Stop منتشر شده.

به نظرتون اینا به ایران هم میرسه؟؟؟!!!

به علاوه قراره به عنوان عکسای emoticons در مسجر کاتاک استفاده بشه.



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت7:20---22 تير 1393
آخی چقد اینا بامزه ان
گفتن نداره مخصوصا جونگ هیونی


پوران
ساعت15:25---21 تير 1393
من حرفی ندارم فقط برم kakao talk نصب کنم
خیلی باحاله استیکرهاشون،دستمون که به استیکرهای لاین باند نرسید برم ببینم اینو میشه دانلود کرد یانه


شین وو
ساعت15:23---20 تير 1393
سلام !
این برچسب ها خیلی جالبه !عین شکلک هایه لاین می مونه ! کاش حداقل تو لاین بود!
من بیشت اون شکلکه که میشه تقریبا از بالا ردیف چهارم از راست سومی رو دوست دارم به مین هیوک خیلی میاد این حالت !دوست داشنتیه ! و به یونگ هم اون شکله هست از پایین سمت راست دومی خیلی میاد مغلومه زیاد اونجوری میشه خخخ!
ماله هیون ردیف آخر همون که گوشه راسته ! و اما شین از بالا ردیف سوم از راست سومی الهی بمیرم گریش رو نبینم خخخخ بچه شادیه خخخ! ممنونم داداش
پاسخ:به ببین کی اومد!!!!!چه خبر اینطرفا؟؟سرافرازمون کردی!!!!چی شد یهویی غیبت زد؟؟؟؟حالام یهویی برگشتی!!!!چرا همه چی یهویی شد؟؟؟به هر حال من رو که خیلی خوشحال کردی!!!!!!!


رز
ساعت13:09---20 تير 1393
like محیا
فقط من یه چیزی بگم من انواع مرور گرهارو دارم توهیچ کدوم آدرسی از وبلاگ شما نمیومد اگه تو آپارت آدرس نداده بودید الان هم اینجا روپیدا نمی کردم خیلی وبلاگ کاملی دارید مطمیءنم بقیه بویس هاهم نتونستم پیدا کنن اگه پیدا کنن قول میدم اینجا غوغایی میشه که نگو
پاسخ:»رسی ممنون,لطف داری.اما اگه تو گوگل عبارت "هواداران cnblue" ویا هر چیز مشابه دیگه ای رو سرچ بکنی این وب رو میاره!


ساقی
ساعت19:46---18 تير 1393

برچسب ها رو.....خیلی با مزه ان...یاد سریال تو زیبایی افتادم!! راستی کاور جدید وب مباررررررررررررررک خیلی خوشگله
پاسخ:مرسی,آره منم وقتی دیدم یاد اون افتادم!!!هدر هم که آره دیگه.....واقعا عالیه!!!!!!



رز
ساعت17:30---18 تير 1393
ممنون جوابم گرفتم شرمنده
پاسخ:دشمنت شرمنده


رز
ساعت13:45---18 تير 1393

پاسخ:..........................


رز
ساعت11:28---18 تير 1393
آقــــــــــــــــــــایونگ چی شد؟لطفا من واقعا نگرانش شدم
پاسخ:الان که دارم جوابت رو میدم ساعت سه و نیم ظهره و من تازه رسیدم پای سیستم


رز
ساعت1:56---18 تير 1393
من هنوز منتظرم توسایتی پیدانکردم دراین رابطه باشه
پاسخ:لطفا بیشتر منتظر باش.......


رز
ساعت1:31---18 تير 1393
سلام آقا این ماجرای از اسب افتادن یونگ چی بود این وسط که بچه ها گفتن چی شده کدوم سایت گفته خیلی صدمه دیده از رو همون اسب افتاده دست وپاش که نشکسته واقعا نگرانم میشه بگید چه خبر؟منتظرم
پاسخ:چیزی که من خوندم عین همین لفظ بود که"یونگ هوا در حین اسب سواری دچار سانحه شده اما مشکلی براش پیش نیومده" خودمم هنوز دنبال جزئیات دقیقترم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com