I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

اینم اولین ویدیویی که از پشت صحنه این سریال منتشر شده.البته پشت صحنه فیلمبرداری نیست,قسمتی از تست گریم و جلسه فیلمنامه خوانی هست.

در رابطه با عکس زیر هم نظری ندارم{اصل یا فتوشاپ}اما به احتمال خیلی بالا اصل باشه چون تو فیس از صفحه ای که مربوط میشه به سریال گرفتمش!!!

 

 

لینک دانلود ویدیو:


نظرات شما عزیزان:

helma
ساعت20:33---4 مرداد 1393
میشه برای وبلاگ من یه قالب سی ان بلو بسازی؟
هزینش هرچی باشه میدم
مرسی منتظرت هیتم
پاسخ:والا من قالب سازی بلد نیستم!!!!این قالبم مال 2009 و من فقط توش دوتا عکس عوض میکنم,که یکی بک گرانده و یکیم هدر!!!!اما اگه بخوای یه کم از html سر در میارم


سارا
ساعت13:40---23 تير 1393
ايول به شما آقا هادي
پاسخ:^_^


سارا
ساعت11:53---22 تير 1393
این فیلمه که مال آپاراته خیلی باحاله.یونگ هوا غرق در کارشه.ماشالله بزنم به تخته چش نخوره
پاسخ:اوهم.........اون خودم گذاشتم تو آپارات,لینک دانلودشم جدا گذاشتم.................


سارا
ساعت11:50---22 تير 1393
وا مگه چیه پسرم هنرمنده دیگه همه چیزای با کلاس بهش میاد.مگه دروغ میگم؟
پاسخ:مگه من مسخره کردم؟؟؟!!!


سارا
ساعت11:19---22 تير 1393
این عکس اولیه.خیلی قشنگه هر قدر نگاش کنم سیر نمیشم...
پاسخ:آره,خیلی باحاله,آخه فکر کن یونگ هوا افسر ارتش بشه!!!!!


کیارا
ساعت3:31---22 تير 1393

قیافشو نیگاا چه با مزه شده تا این سریال پخش شه ما میمیریم زنده میشیم

هیکلش چه جوریه؟ یه روز خوبه تو کنسرتا عالیه بازوها این هوااااا
فرداش یه عکس میاد لاغرررررر
پاسخ:والا انقد که یونگ هوا کار میکنه......من یکی بودم سکته رو میزدم!!!!!


سارا
ساعت22:32---21 تير 1393
الهی عشقم چه جیگر شده وای واقعا عالیه هم وبلاگت هم اطلاعاتت و همخودت
پاسخ:نوکرتم آبجی!!!!!!


پوران
ساعت15:20---21 تير 1393

طفلک سریال شروع نشده کلی وزن کم کرده تا اخر این 36 قسمت خدا رحم کنه بهش!!!!!
موهای مصنوعی که گذاشتن براش خیلی دیگه مصنوعی نشده بنظرت؟؟؟
ممنون بابت ویدیو
پاسخ:والا 36 قسمت که یه جا نیست فعلا دارن رو فصل اول,یعنی 12 قسمت کار میکننن.

موهاشم که به نظر من از موهای جونگ شین تو سریال گل و شمشیر خیلی طبیعی تره!!!!!!

خواهش میکنم



Ida Lee
ساعت10:49---21 تير 1393
فکر کنم یونگها نباشه ها
پاسخ:اگه منظورت عکسه,من که گفتم نمیدونم!!!ولی اگه منظورت ویدیو ,چرا؟؟؟!!!!


رز
ساعت16:39---20 تير 1393
صورت یونگ واقعا باعث ناراحتی میشه واقعا که حق باجونگشین بود که توی یکی از مصاحبه هاش گفته بود یونگ از بدنش داره سواستفاده میکنه موافقید نه
پاسخ:تا حدودی آره!!!


شین وو
ساعت16:12---20 تير 1393
خخخخخخ موهاش خخخخ فقط اینو میگم خودتون درک کنید چی میگم خخخخخ!
موهاشششششششششش خخخخخ

پاسخ:درکیدم خخخخخخخخخخخخخخخخ......


رز
ساعت16:11---20 تير 1393
مرسی مرسی مرسی هنوز ندیدم ولی خیلی منتظر یه خبربودم ازشون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 20 تير 1393برچسب:سریال جدید جانگ یونگ هوا,سریال سه تفنگدار,سریال جدید لی جین ووک, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com