I.Boice | Iranian Boice Community


 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت5:01---28 تير 1393
^ـــــ^

مهسا19
ساعت2:42---27 تير 1393
آره خب اولی بودم بالاخره جالب بود دیگه!
درمورد شناختم که بالاخره بعد اینهمه حرف و بحث و ... یه چیزایی آدم دستگیرش میشه! مثلا خودت می تونی بگی که اصلا منو نمی شناسی و هیچی از روحیاتم نمی دونی؟ نه! پس منم همونجورم؛ از چیزایی که با هم دربارشون حرف زدیم و نه فقط از خود متنش که بیشتر لحن و موقعیت و شرایطش و همینطورم رفتارت و حرفات با بقیه و طرز جواب دادن بهشون یکم شناختمت دیگه! و البته نوع پستایی که گذاشتی و چیزایی که توشون نوشتی! نمی دونم دیگه چه جوری توضیح بدم!!! درهرحال ویژگیای آدما ناخودآگاه و بعضی وقتا خودآگاه برا آدم معلوم میشه
پاسخ:اگه یه ذره شک داشتم که تو روانشناس نباشی,الآن اون شک رو برطرف کردی!!!!!


مهسا19
ساعت6:50---26 تير 1393
:||||
من که گفتم! بعلهههههههههههه!!!!! ولی مسئله اینجاست که تا الان از ترس گیر دادنای بالاییا :| به اسم خودم نداشتم، حالا می خوام به اسم خودم پیج بزنم که اونم انقد درگیرم همش یادم میره یا وقت نمیشه! ایشالا تا همین چندروز آینده... بعد بهت می دمش اوکی؟
درمورد روانپریشیم والا من همچین چیزی نگفتم ولی اینجوری که تو به زووور می خوای خودتو مریض نشون بدی حتما یه مشکلی داری :||||||||
پاسخ:خیلی دوست دارم بدونم من چجوری شناختی,آخه اولین نفری بودی که اومدی تویه این وب و به پسر بودنم گیر دادی!!!!


مهسا19
ساعت3:30---25 تير 1393
:|
من باید معاینه ات کنم همینجوری که نمیشه! البته اگه می خوای یه 2-3سالی صبر کن بعد بیا مطبم بهت بگم؛ قول میدم ازت ویزیت نگیرم
ولی اگه بخوام بر اساس همین شناخت بگم اگه بخوام اذیتت کنم آره ولی اگه واقعا نظرمو می خوای نه!
ضمن اینکه روانپریشی مدلا و انواع مختلف داره و همینطورم شدت و ضعف و خیلی گسترده تر از این حرفاست
پاسخ:نه تو رو خدا ویزیتم بگیر!!!!راستی من چهار بار ازت فیس بوکت رو پرسیدم ولی جواب ندادیااااااا!!!!!و تجویز نهاییتم این شد که من به طور خفیف به روانپریشی مبتلام و روز به روز داره حالم بدتر میشه,درسته؟؟!!!!^_^


مهسا19
ساعت3:15---24 تير 1393
بالاخره من دانشجوی روانشناسیم (اونم از نوع بالینیش) باید بفهمم دیگه ککککک
پاسخ:اوه اوه اوه........حالا یه سوال,به نظرت من آدم روان پریشی هستم؟؟؟؟!!!عایا؟؟؟


مهسا19
ساعت6:02---23 تير 1393
از لحاظ روانی ممکنه آدم بترکه ولی از لحاظ جسمی می میره (دور از جونت)
پاسخ:اینه!!!منظور منم همین بود!!!!


سارا
ساعت11:42---22 تير 1393
کلا گفتم خیلی فعال شده از یونگ زده جلو

سارا
ساعت11:25---22 تير 1393
جدیدا این هیونه خیلی عوض شده ها.قضیه چیه؟
یونگ که به قول مهسا محو شد.
این لبخند تا بناگوش شین خیلی باحاله.
و مین هم که عین همیشه باحال
پاسخ:چیه جونگ هیون عوض شده؟


مهسا
ساعت7:28---22 تير 1393

یونگ دیگه از دست رفت! تا چندوقت دیگه محو مشه کلا :|
ولی جونگی مثل همیشه ماه شده 3>
آقا یه سوال! آخه کی از تشنگی می ترکه؟!!!!!!! ها؟! ککککککک
پاسخ:من!!!!!وقتی که ته گلوت مثل تخته نئوپان بشه و این عکس رو ببنی تو هم باشی میترکی^_^

یونگ هوام که......کی میشه بره تعطیلات!!!!!!!!



پوران
ساعت15:06---21 تير 1393
مهسا جون چرا کوفتش بشه اخه؟؟؟ میدونم سر ضررش میگیاا ولی حالا که دستشه بزار راحت از گلوش بره پایین

پوران
ساعت15:04---21 تير 1393
بس که یونگ هوا آیس کافی خورده دیگه تبدیل به نوشیدنی محبوب هممون شده هاااا
مرسی بابت این عکس خوشگل ها

پاسخ:خواهش میکنم,اینا رو باید خودت میذاشتی اما قسمت نبود.


شین وو
ساعت10:06---21 تير 1393
آی کوفتش بشه که همیشه از این آیس آمریکن ها دستشه !
آخه بچه چی دیدی در این نوشیدنی که هی می خوری بابا شبیه آیس آمریکن شدی دیگههههههههههههه!
ممنونم از مطالبتون!
پاسخ:آخ گفتی,دیروز داشتم از تشنگی میترکیدم,این عکس رو هم که دیدم داشتم خودم رو میکوبیدم به دیوار..........


رز
ساعت0:07---21 تير 1393
مرسی بابت مطالب تازه ای که گذاشتید
پاسخ:^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 20 تير 1393برچسب:امضادهی cnblue برای bang bang, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com