I.Boice | Iranian Boice Community


اینم از آلبوم عکس های کنسرت دیشب Can't Stop توی گوانگژوی (2014.07.12)

 

دلم نیومد قبل دانلود این عکسه رو نبینید :)

**این عکس ها توی فایل نیست**

 

لینک دانلود


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت5:20---29 تير 1393
پوری من منظورم به هادی بود ببخشید قاطی پاتی شد
حالا تو می خواستی جواب چیو بدی؟ تو که با من موافق بودی!
پاسخ:گفتی (ولی از زیر جواب دادن در رفتیا) فکرکردم با من بودی... گفتم به خودت میگم :)


مهسا19
ساعت5:07---28 تير 1393
ممنون ولی از زیر جواب دادن در رفتیا
آره خودمم فک کنم مال اون باشه!!! می خواستم بگم بعد یه لحظه شک کردم ننوشتم دیگه
پاسخ: جوابمو بعدا به خودت میگم :)


مهسا19
ساعت2:56---27 تير 1393
نه چرا ناراحت بشم خب نظر توئه
پوری ممنون از حمایتت
ببین من حرفتو کاملا قبول دارم هادی ولی بالاخره هرچیزی یه حدی داره! آخه من واقعا نگاه می کنم می بینم اینا هیچ استراحتی ندارن؛ همش این کنسرت اون برنامه، ضبط آلبوم جدید، ساخت آهنگ، فیلم، عکسبرداری و ... اونم سر هرکدوم از جون مایه می ذارن! من چندوقت پیش یه فیلم دیدم ازشون تو یو*تی داشتن نمی دونم برا چه کاری گریمشون می کردن اینا کلا تو خواب بودن! (فک کنم یکی از بچه ها جدیدا تو آپاراتم گذاشته باشه!) خب چه فشار و خستگی ای روشون بوده که اونجوری مست خواب بودن؟! و این تازه فقط یه مورد از شواهد اذیت شدنشونه. بعدشم مگه چندسالشونه؟ تو این جوونی باید اینهمه سختی بکشن؟ درسته که باید تلاش کنن ولی به نظرم این کمپانیاشون بیشتر از حد معقول دارن فشار وارد می کنن! منکه طرفدارشونم و دلم می خواد همیشه ببینمشون ترجیح می دم سالم و شاد باشن و استراحت کافی داشته باشن، به خانواده و دوستاشون بیشتر سر بزنن و ... تا اینکه اینجوری جلو چشمم باشن! اینکه همیشه و برای سال های سال موفق و تو اوج باشن مهم تر و بهتره تا اینکه فقط چندسال اینجوری باشه و بعد شکسته و خسته شن! حتی اگه الان کمبودای جسمی و روحیشونو احساس نکنن مطمئن باش چندسال دیگه اثرشو روشون می ذاره و درواقع اثرشو نشون میده!!! به هرحال این نظر منه...
پاسخ:و مثل همیشه نظرت برام محترمه!!!!!!!
پاسخ: خواهش میکنم :) مهسا ویدئویی که میگی فکرکنم مال قبل از ضبط ویدئوی Hey you باشه!


مهسا19
ساعت6:57---26 تير 1393
مگه اوضاع پریشون بود؟! ^ـــ^
2-3 تا نظر این پستمو بخونی مخصوصا اولی متوجه میشی! حال ندارم دوباره بتوضیحم :| ولی خلاصه اش اینه که حمایت از پسرا و جلوگیری از اینهمه سختی کشیدنشون! هادی نظرتو دوس دارم بدونم در این باره! اگه همه موافق باشین شروع کنیم دیگه کم کم تا اینارو نابودشون نکردن (دور از جونشون)
پاسخ:ببین یه چی میگم,ناراحت نشو....اگه قضیه رو از دید تعصب عشقی و یا هر چیزه دیگه ای نگاه کنیم حق با توئه,اما اگه به این نگاه کنیم که cnblue تازه داره وارد جامعه ی بین المللی راک میشه و تا رسیدن به جشنواره گرمی و یا فستیوال های معروف و افزایش مهارتهای نوازندگیشون کلی راه پیش رو داره و در بازیگری توی کره رقبای زیادی دارن,اتفاقا باید بیشتر تشویقشون کنیم تا تلاششون بیشتر و ارادشون محکمتر بشه!!!!
هادی جان جدا از این حرف ها خدایی خیلی برنامشون فشرده شده :)


مهسا19
ساعت3:41---25 تير 1393
نه دیگه هادی تو کلا با جونگ هیون مشکل داری......... شوخی کردم؛ من منظوری نداشتم که برادر من! گفتم فقط باز مثه قضیه ی افتادن جونگ شین داری یه جنبه منفی پسرونه به این قضیه میدی که به نظر من درست نیست و البته این نظر منه و شاید درست نباشه! حالا هرچی... من و تو آخرش همدیگرو با این تفاوت دیدگاهامون می کشیم شمام اشتباه نکردی فقط نظرتو گفتی منم نظرمو گفتم؛ داریم حرف می زنیم مشکلی نیست که!
باشه پس جدا بیاین بشینیم قشنگ برنامه بریزیم یه کمپین خوب به زبان انگلیسی و فارسی اگه تونستیم کره ای و ژاپنی بزنیم! من تو مورد اول هستم ولی کره ایشو فعلا دارم یاد می گیرم!!! خدایی اسیر گرفتن اوپاهامو
پاسخ:بیانات یک روانشانس محتر برای آروم کردن اوضاع!!!!!!!!!!!!!^_^,قضیه کمپین چیه؟


مهسا19
ساعت3:49---24 تير 1393
هادی تو باز شروع کردیا! کجاش حرکت چیزیه آخه؟!!!! من نمی فهمم واقعا! مسلما و اونجوری که معلومه خود جونگ شینم داشته می ترکیده از خنده نه اینکه خجالت بکشه! خب مثلا یه بارم جونگ شین دست هیونو کشید بردش وقتی داشت حرف می زد اون باید ناراحت می شد؟ شما پسرام عجیب غریبینا! ایول به خودمون دخترا بعد می گن دخترا باهم قهر می کنن کینه می گیرن و این حرفا!!!!! حتی تو خودتونم فک نکنم تو رفاقت و دوستی قهر و دلخوری از این حرکتا تو مرامتون باشه؛ با هرچقدر غرور!
دیگه بالاخره باید از یه جایی بزنه بره تو بازوهاش دیگه :|
پس بیاین جدی یه حرکتی بزنیم شاید نتیجه ای دربرداشت!
پاسخ:من هستم!!!
پاسخ:چی چیو شروع کردم؟؟؟؟باز داری برا خودت همینجوری میبافی؟؟!!!!من اشتباه کردم,حله؟؟؟*_^


vm
ساعت10:57---23 تير 1393
بعضی موقعها با خودم میگم از چی اینا خوشم میاد ؟ الانه که باید بگم از این کاراشون!
پاسخ: دقیقا :) البته یکم بیشتر دقت کنی کلی موردهای عالی دیگه هم بنظرت میرسه :) نه؟


مهسا19
ساعت6:35---23 تير 1393

آره خدا کنه!
هادی شوخی پشت وانتی کجا بود؟ بده به فکرشه دوباره بلایی سر خودش نیاره؟! تازه شین اون بالا داره کلیم کیف می کنه
اون عکاسا جلوشونن عکساشونو منتشر کنن قیافه اوپامم ببینم دیگه!
به به بازوهای یونگو.... بیا حالا شما هی نگرانش باشین اگه ضعیف و لاجون بود که همچین بازوهایی نمی زد که! این کلا همه ی انرژیشو متمرکز کرده رو بازوهاش:) درمورد چشای خواب آلودشم که خیالتون راحت شد دیگه! قشنگ تا جایی که تونسته باز کرده که نگرانی نداشته باشین
ولی حالا جدا از شوخی من می خوام بگیرم کمپانیشونو کلا منحل کنم انقد این 4تا بچه منو اذیت می کنن ازشون کار می کشن من و آوا اتفاقا تصمیم داشتیم یه کمپین بزنیم تو فی*س برا همین قضیه و طرفدار جمع کنیم ازشون بخوایم انقد این طفلیارو آزار ندن!
پاسخ: قسمت اول حرفت رو که هادی خودش میاد جواب میده :) مهسا نگاه به اون بازو ها نکن از صورت خیلی لاغر شده!! اره کمپین خوبه موافقم!!
پاسخ:البته جونگ هیون که دفعه اولش نبود......اما بازم یه خرده حرکته چیزیه جلو اون هم آدم!!!!!



فاطمه
ساعت5:41---23 تير 1393
من تازه با وبلاگت اشنا شدم خیلی خیلی باحاله اوه ببخشید خیلی خیلی قشنگ
عکساتم خیلی باحال بود یعنی قشنگ بود اگه مامانم اینجا بود کلی دعوام میکرد که گفتم باح,,,بیخیال درکل ممنون
پاسخ: خیلی خوش اومدی خانومی :) خواهش میکنم


هادی
ساعت12:19---22 تير 1393
وااااااااااااا
جونگ هیونم شوخی پشت وانتی بلده ها
پاسخ: خخخخ جونگ هیونه دیگه!!! :)


سارا
ساعت11:45---22 تير 1393
این هیونه که شینو بلنهد کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: اره دقیقا خودشه :)


سارا
ساعت11:18---22 تير 1393
واای خدا ته خنده اس.دیگه این بدبختی ماس که باید از پشت مانیتور ببینیمشون
پاسخ: ایشالا که بتونیم حداقل یبار کنسرت های مالزیشونو بریم!!!


مهسا19
ساعت7:46---22 تير 1393
وااای خدا مردم از خنده =)))))))))))))))))))))))))
واقعا جونگ شینو باید اینجوری از کنسرت برد بیرون
وگرنه یا نمیره یا آخرش یه بلایی سر خودش میاره بچم
دم هیون گرم همچینم راحت شینو کول کرده داره میره انگار بچه 3 ساله است
هنوز عکسارو کامل ندیدم ولی توش چندتا عکس عشق از جونگ هیونی بود قشنگ دلم ضعف رفت خیلی خوشگل بود دستت درد نکنه اونی
پاسخ: خیلی حرکتش باحاله خدایی حالا خداکنه ملت یه ویدئو با کیفیت ازش بزارن!! خواهش عزیزم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com