I.Boice | Iranian Boice Community


mentalshin@

중국에서 오자마자 집으로!! 간만에 엄니표 밥먹네유 여러분도 밥많이드세유

as soon as we arrived from china,I'm home finally! eating mom's signature dish. everyone eat a lot too

به محض اینکه ما از چین برگشتیم,من توی خونه هستم! درحال خوردن ظرف غذای امضا شده ی مامانم هستم.شماها هم زیاد غذا بخوردید!

مین هیوک زیر این تو.ییت برای جونگ شین نوشته:

 나도..밥....배고파

I...bob...hungry

من...برنج...گشنمه



نظرات شما عزیزان:

Ida Lee
ساعت10:05---24 تير 1393
فکر نکنم چونگ شین اینجوری باشه که به بقیه تعارف نکنه ...
یعنی چی امضا شده ؟
مگه خونواده چونگ شین سیول نیستن؟‍

پاسخ:چرا سئولن. امضا شده اش رو من هم متوجه نشدم یعنی چی!!


مهسا19
ساعت3:27---24 تير 1393

آره واقعا! البته مینی که به خودش بد نمی گذرونه!!!! تازه خانواده اش چون سئولن از بقیه نزدیکتره بهشون، طفلی یونگ و هیون
خوبه که تو این مورد باهم اتفاق نظر داریم ^ــــ^
پاسخ: اره واقعا خوش بحال جونگ شین و مین هیوک :)



مهسا19
ساعت6:17---23 تير 1393
=)))))))))))) شینو ولش کن مین هیوکو بچسب؛ کلا چشش دنبال فذاست بعد تو بگو هیون شکموتره =))) خیلی خوب بود مردم از بس خندیدم دیگه مامان بابای مین که رستوران دارن به این بچه غذا بدن دیگه!!!!
عزیزم جونگ شینیو فک کنم کلا خیلیم به مامانش وابسته باشه مامانشم از اون مهربونا می زنه... احتمالا شین اینهمه مهربونی رو از مامانش ارث برده
سارا خیلی خوب اومدی =))))))
پاسخ: خخخ اخی خیلی بده که پیش پدرومادر هاشون نیستن!!! وگرنه اینطوری گشنه نمیموندن :))) اره بنظر منم جونگ شین مامانیه


houra
ساعت21:55---22 تير 1393
ممنون
پاسخ: خواهش میکنم :)


سارا
ساعت20:45---22 تير 1393
بخور نوش جونت حداقل تو یکی محو نشی.
پاسخ: :)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com