I.Boice | Iranian Boice Community


Donghae update Instagram with minhyuk 2014.07.13

trans: lunch time with minhyuk,baby

زمان ناهار با مین هیوک و بچه!!
(Danghae رو که میشناسید؟ عضو سوپرجونیوره!! این بچه هه رو هم معلوم نیس کیه!! )

 

این عکس هم مال امروزه,گویا بعد ناهار :)

 

Lee Danghea update Inastgram with minhyuk 2014.07.04

trans: Dinner with minhyuk

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:42---24 تير 1393
باشه حتما فقط یکم بهم وقت بده چون مدت هاست خودمم چک نکردم و اصلا آدرسشون یادم نیست! اسم خودشونم که نمی ذارن :| باید بگردم پیدا کنم...
پاسخ: اره چون به اسم خودشون نیس سخته پیدا کردنش :(


مهسا19
ساعت3:36---24 تير 1393
واقعا چه نیم خط پر برکتی مامانو خوب اومدی به نظر من باباشونه! مینی مامانه حالا نمیشه همه جا بره با این که! شایدم سر فیلمبرداری بوده!!! وگرنه اینا بدون هم غذا از گلوشون پایین نمیره... (آره جون خودشون :| )
پاسخ: جون خودشون :)))


مهسا19
ساعت6:26---23 تير 1393
کوفتش بشه بچه هه :| عین ماست موسیرم نشسته آخه خدایا من دارم جلز و ولز می کنم!!!!!!
محیاجون خوردن این بچه چه ربطی به محو شدن یونگ داره؟!! اون خودش نمی خوره اینام نخورن؟!!! وا!!!
پوری تا جایی که می دونم جونگ هیون و مین هیوک تو اینستا صفحه شخصی دارن! یعنی خودم سر زدم؛ ولی الان چندوقتیه چک نکردم بخوای می تونم آدرسشو بیابم برات
پاسخ: اره حتما ادرس رو بده بهم مهسا چون من تا حالا ندیدم آپدیتی ازشون :(


houra
ساعت22:01---22 تير 1393
خيلي خيلي ممنون
پاسخ: خواهش میکنم :)


سارا
ساعت21:54---22 تير 1393
آیدی اینستاشون چیه؟ میدونی؟
پاسخ: خودشون به شخصه توی اینستا صفحه ندارن عزیزم,ویا اگه دارن من نمیدونم که بعیده :)


سارا
ساعت20:48---22 تير 1393
بخور بخور که محو نشی مثل هیونگت.بخور که ما باید روزه بگیریم...
پاسخ: خخخخ روزه بگیریم رو خوب اومدیااا :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com