I.Boice | Iranian Boice Community


یه ویدئو کوتاه از یونگ هوا توی کنسرت گوانگژوی چین که دوشب پیش اجرا کردن,نمیدونم اسمش رو رق.ص میشه گذاشت یا نه :))) ولی خیلی باحاله مخصوصا اخرش!!!

تا ویدئوهای باکیفیت گذاشته بشه و هادی جان توی وب براتون بزاره ,دیدن این تیکه خالی از لطف نیس!

حجم دانلود:5MB


نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت16:53---28 تير 1393
شرمنده لینک هاشون خرابه نمیشه دانلود کردچیکارکنم جای دیگه داره فیل*ترنشده برم بردارم چون خیلی دوست دارم ببینم
پاسخ: عزیزم لینک دانلود این ویدئو رو چک کردم مشکلی نداره,یبار دیگه امتحانش کن :)


شقایق
ساعت8:48---28 تير 1393
سلام نماز روزه هاتون قبول پوران جون من تازه وبلاگتون رو پیدا کردم این برنامهfnc111رونمیتونید بزاریدخیلی دوستدارم ببینم
پاسخ:سلام عزیزم.ممنون.خیلی خوش اومدی!!! خانومی 6پارت اولش توی وب هست ,دوتا پارت اخر چون زیرنویس نشده هنوز توی وب گذاشته نشده ولی اگه 2/3 روز صبر کنی میتونی اون 2پارت اخر روهم دانلود کنی :)


سارا
ساعت10:47---25 تير 1393
وای خدا کدوم گروه اینطوری میرقصه که اینا اینطوری میرقصن؟خدایی کف کردم باز خیلی بهتر از من میرقصه..خخخخخخخخخ
پاسخ: این سبک جدیده و مخترعش خود یونگ هواست :)))


مهسا19
ساعت3:47---25 تير 1393
چینجا؟ چه باحال اتفاقا منم هنوز اسمشو عوض نکردم! دیشب گفتم برم اسمشو درست کنم بعد گفتم نه باحاله بذار همونجوری بمونه
هادی =) اینو واقعا خوب گفتی، دقیقا با دیدن این فیلم همین نکته میاد تو ذهن آدم کلا کره ایا بیان ایران قشنگ می تونن مثه ما برقصن!! جواب تو به هادی که عالی بود پوری
پاسخ: اره تفاهم جالبی بود :)


مهسا19
ساعت4:58---24 تير 1393
درمورد این مدل نگاهای جونگیم باید بگم که واقعا نابود میشم وقتی اینجوری به کارای یونگ و ج.ش و حتی بعضی وقتا مینی نگاه می کنه 3>
پاسخ: این مدل نگاهشو مخصوصا توی FNC111 خیلی دوست داشتم الخصوص توی فروشگاه که خرید میکردن واسه مسافرتشون!!!


مهسا19
ساعت4:55---24 تير 1393
یعنی یونگهوا مرده واسه اینکارا دیگه به این دیوونه بازیاش عادت دارم ولی خنده دار بود یادمه اوایل که باهاشون آشنا شده بودم چون همیشه تو نقش آروم لی شین و در طی آشنایی تو نقش شین وو دیده بودمش حرکات معمولشو تو کنسرتا می دیدمم کلی تعجب می کردم!!!! و حتی اولین فیلم خل بازیاشو که یه فن کم بود رو تو لپ تاپم به اسم crazy سیو کرده بودم
پاسخ: خخخخ مهسا عجب تفاهمی دقیقا منم هنوز دوتا ویدئو دارم اسمش crazy yong!!!!!!


هادی
ساعت0:16---24 تير 1393
بعد از دیدن این ویدیو به یه نکته ظریف پی بردم!

"همه مردای دنیا یه جور میرقصن"
پاسخ: خخخخ خیلی باحال گفتی ایول...تلاش کنید به یه جایی میرسید مهم نیت تونه :)))


houra
ساعت18:38---23 تير 1393
سلام خيلي جالب بود ممنون
پاسخ: خواهش میکنم :)


vida
ساعت18:32---23 تير 1393
سلام پوران جون.مرسی خیلی باحال بود.یونگ هوا داشت به همه نشون میداد چجوری ورزش صبحگاهی میکنه!!!آفرین پسرم!!!آفرین!!!= DD
پاسخ: سلام عزیزم,خواهش میکنم.اونجایی که جونگ شین به ورزش صبحگاهی یونگ اضافه میشه خیلی باحالتر میشه :)


vm
ساعت18:02---23 تير 1393

سلام
به نظر من که نمیشه اسمشو رقص گذاشت
جونگ هیون چه سری به نشانه تاسف تکون داد
پاسخ:سلام به نظر من اون سر تاسفی که هیون تکون داد از حرکات یونگ هم بامزه تر بود :))))



فاطمه
ساعت15:26---23 تير 1393
ممنون باعث شد کلی بخندم با اینکه مدت کوتاهیه با وبلاگتون اشنا شدم ولی میتونم به جرعت بگم کارتون عاللللللللللللللللللللللیه
پاسخ: مرسی عزیزم :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com