I.Boice | Iranian Boice Community


دوستان عزیز صفحه رسمی فی.س ب.وک CNBLUE خیلی زحمت کشیده و 6 تا عکس از کنسرت گوانگژو رو گذاشته,دستشون درد نکنه :)

امروز دقیقا 1ماه از اومدن من و اولین پستم میگذره,خیلی زود گذشت ولی کنار شماها عالی بود و کلی دوست جدید پیدا کردم,مرسی از هادی که خیلی کمکم کرد و خیلی اذیتش کردم,واقعا ممنونم از حمایتت! امیدوارم کم و کاستی های کار رو تا اینجا به من ببخشید!!

 

 


نظرات شما عزیزان:

مونیا
ساعت20:06---25 تير 1393
من هرچی میگردم اما نمیدونم فیس واقعی سی ان بلو کجاست اونقدر از این نام تو فیس هس که ادم گیج میشه حالا اگه شما میدونین به منم بگین به ایمیلم بفرستین یا اینجا بنویسین ممنون واسه تلاشتون
پاسخ: خواهش میکنم این ادرس رسمی صفحه فی.س بو.کشونه https://www.facebook.com/CNBLUEOfficial


مهسا19
ساعت4:21---24 تير 1393
ولی عکسای قشنگی بود
پوران جون حسابی تو این یه ماه کار کردی خسته نباشی اونی واقعا کارت عالی بوده و ممنون برای همه چیز
پاسخ: مرسی عزیزم :* لطف داری!


زهرا
ساعت1:14---24 تير 1393
سلام، مرسی.خیلی قشنگن
پاسخ:سلام,اره عالیه فقط حیف کمه تعدادشون


فاطمه
ساعت0:25---24 تير 1393
سللللللللللللللام
قبل از هرچیز نماز روزه هات قبول باشه
بعدشم میخواستم بگم عکسات خیلی شنگ بودن چه جمعیتی
ههههههههه کاش منم اون جا بودم یخیال ممممممممممممممممممنون
پاسخ:سلام ممنون عزیز,خواهش میکنم ایشالا بتونیم همه واسه یبار هم بریم کنسرتشون!!


سارا
ساعت23:33---23 تير 1393
چیجا یپودا.باور کن راس میگم.همین که زحمت کشیده گذاشته جای شکر داره...
پاسخ: منم واسه همین تشکر کردم دیگه :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com