I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر....

ببخشید یه خرده دیر شد,این چند روزه خیلی گرفتار بودم!

اینم موزیک بانک در برزیل!!!یه اجرای بزرگ و زیبا که در 7 ژوئن امسال در ریودو ژانیرو برگذار شد.

اجرای گروه cnblue شامل آهنگ های Can't Stop و I'm Sorry میشه,که علاوه بر این جونگ هیون به همراه taemin از شاینی و sunggyu از Infinite آهنگ برزیلیه girl from ipanema رو میخونه.

البته آهنگ I'm a loner رو هم خوندن ولی به صورت رسمی پخش نشده و فقط Fancam هاش هستن که اونم اضافه میکنم.

استیج ویژه برنامه هم اختصاص داشت به همه گروه ها که آهنگ The Cup of Life رو میخونن.

 

لینک دانلود اجرای CNBLUE:

حجم:132MB با کیفیت 720p

 

لینک دانلود اجرای آهنگ girl from ipanema:

حجم:44MB با کیفیت 720p

 

لینک دانلود استیج ویژه(آهنگ The Cup of Life):

حجم:90MB

 


نظرات شما عزیزان:

شاینی ها
ساعت8:18---28 تير 1393
سلام شما نمی دونید چرا اونیو لیدر شاینی ها نبودش؟ممنون بابت عکسها وویدیوهای قشنگتون نمازروزه هاتون قبول
پاسخ:نه,متاسفانه من خبر ندارم!!!!


پوران
ساعت14:47---25 تير 1393
حالا من داشتم توی تی وی میدیدم زنده اجراشون که تموم شد یهو من بلند گفتم ااااا ... I
پاسخ:خخخخخخخخخخخخ خواهش میکنم


فاطمه
ساعت20:15---24 تير 1393
سلام نماز روزه هاتون قبول
ممنون به خاطر زحمتی که کشیدید واقعا عالی بود مخصوصا قسمت ۳
با اینکه تازه بااین وبلاگ اشنا شدم ولی با جرعت میتونم بگم کارتون عاللللللللللللللللللللللیه وناراحتم چرا زود تر بااین وب اشنا نشدم
پاسخ:مرسی همچنین,دیگه الآن یه تیکه چوب برداشتی افتادی به جونم داری کتک میزنیااااااا*_^


Reza
ساعت16:25---24 تير 1393
هادی جان لینک سوم و اشتباهی گذاشتی برای fnc kingdom
پاسخ:متوجهش شدم و درستش کردم,فکر کنم تا گذاشتم اومدی دان کنی!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 24 تير 1393برچسب:cnblue,cnblue 2014,اجرای cnblue در موزیک بانک برزیل, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com