I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

بالاخره اولین عکسای رسمی یونگ هوا در سریال سه تفنگدار منتشر شد.

چهارتا عکس از یونگ هوا و کیفیت بهتر تیزر یونگ هوا و تیزر جین ووک رو اضافه کردم.

 

و دو تا عکس جالب!

 

تیزرها

 

دیروز,15جولای,شبکه TVn شروع به پخش این تیزرها کرد.

 تیزر یونگ هوا

دانلود تیزر یونگ هوا:

 

 

تیزر جین ووک

دانلود تیزر جین ووک:

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:06---27 تير 1393
بعله درسته ^ــــــــ^ تازه اگه یونگ بدون بدلکارم صحنه هارو انجام داده باشه باز فقط بازیه و همچین چیزی نمی دونه! و اینکه اصلا شمشیربازی به کارش نمیاد؛ نمی تونه بره با شمشیر به جونگ هیون حمله کنه که! :| ولی هیون می تونه بزنتش D: (که البته اون بچه انقد مظلومه هیچوقت اینکارو نمی کنه )
یونگ هر ورزشی می کنه می ریزه تو بازوهاش اونم نمایشی نمی تونه دوتا شنای ساده بره (الان باز عشاقش میان دعوا میشه )
پاسخ:*_^


مهسا19
ساعت7:24---26 تير 1393
خیلی دوس دارم این عکسارو بهش میاد... اون نقاشیه از خود یونگ قشنگ تره
هادی خیلی با اون جمله ات حال کردم نوشتی یونگ هنوز زوده از پس جونگ هیون بربیاد ^ـــــــ^
پاسخ:راس میگم دیگه,اگه تعصبات روی یونگ هوا و جونگ هیون رو کنار بذاریم,متوجه میشیم,جونگ هیون حدود 8 سال جودوکاره و سه چهار ساله تکواندو کاره,یونگ هوا درست دو هفته اس که شمشیر دستش گرفته!!!!!!دیگه قضاوتش با شما!!!!البته یونگ هوا هم ورژشکاره اما نه مثل جونگ هیون.


houra
ساعت20:32---25 تير 1393
خيلي عالي بود ممنون

ساقی
ساعت19:06---25 تير 1393
فوتوشاپه:):):) اون یونگهوایی که من میشناسم اهل شمشیر دست گرفتن نیست که:):):) ولی فک کنم دیگه از پس جونگ هیون رزمی کار بر بیاد :) هرچند طفلک جونگ هیون معصوم تر از این حرفاس که هنرشو رو دوستاش پیاده کنه!!
پاسخ:از کجا معلوم همون یونگی باشه که تو میشناسی؟؟؟!!!!از پس جونگ هیونم هنوز زود که بر بیاد!!!!!


فاطیما
ساعت18:44---25 تير 1393
سلام ممنون به خاطر زحمتی که کشیدید
راستی نماز روزهاتونم قبول
پاسخ:مرسی,قبول حق باشه,همچنین مال شما


vida
ساعت16:33---25 تير 1393
تبریک!!آخ جون دیگه یونگ میتونه آشپزی کنه!کار با شمشیرو وقتی یاد گرفته یعنی میتونه آشپزی کنه!خیلی قشنگ بود مرسی.راستی ببخشید میشه بگی من با این زیر نویس چیکار کنم؟مشکلم حل نشد...
پاسخ:آره دیگه!!!!!باید بتونه پیاز داغ و سالاد درست بکنه^_^ یه خرده دیگه هم منتظر باشی حله!!!!


شین وو
ساعت11:45---25 تير 1393
دیگه بقیه برو بچه هایه سی ان بلو حق ندارن به یونگ نازک تر از گل بگن چون کار با شمشیرم یاد گرفته دخله همه رو میاره به حرفش گوش ندن ههه
چه بابایه ترسناکی بشه یونگ اما لبخندش آرامش بخش بود آفرین
پاسخ:..........^_^


سارا
ساعت10:50---25 تير 1393
من اینو تو آپارات دیدم.خدایی محشره.هی نگاش میکردم اونم با صدای بلند آخرش مامانم اومد گفت "دختره خجالت نمی کشه....ببین عاشق کی شده...آخه اینم آدمه؟"منم در جواب فقط نشستم نگاش کردم.نزدیک بود بغضم بترکه
پاسخ:..............................


houra
ساعت23:40---24 تير 1393
سلام واقعادستتون درد نكنه عالي بود ممنون

فاطمه
ساعت23:03---24 تير 1393
من تازه با وبت اشنا شدم برای اینکه منو با بقیه اشتباه نگیری از دفعه ی بعد اسممو میزارم


فاطیما
پاسخ:آره دستت درد نکنه,و ضمنا ..........."خوش اومدی"


vm
ساعت22:41---24 تير 1393
عههههههههههههههههههههههه! این همون یونگیه که نمیتونست با کارد آشپزخونه پیاز خرد کنه؟
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دقیقا همونه!!!!!!!


زهرا
ساعت22:31---24 تير 1393

سلام، مرسی دستت دردنکنه خیلی قشنگه .ببخشیداین سریال ازکی شروع میشه.
پاسخ:خواهش میکنم,اگه اشتباه نکنم,از اواسط مرداد



نگار(star)
ساعت21:50---24 تير 1393
سلام واقعا کارتون حرف نداره عالی عالی و قابل تقدیر

پاسخ:Thank You Very Much


فاطمه
ساعت21:24---24 تير 1393
چه قدر باحال بود یعنی خوب و قشنگ بود
اخ دوباره گفتم باحال احتمالا مامانم .........
پاسخ:ببخشید کدوم فاطمه هستی؟؟؟


پوران
ساعت20:54---24 تير 1393
اگه بدونی من با چه سرعتی خودمو رسوندم خونه اینو ببینم باورت نمیشه!!!!!!
عزیزدلم... توی 11 ثانیه هم میتونه بترکونه!!!
سرعت عملت توی گذاشتن تیزر قابل ستایشه .مرسی!!!
پاسخ:مرسی ممنون!!!خودم که تیزر دیدم برق از سرم پرید!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 25 تير 1393برچسب:سریال جدید جانگ یونگ هوا,سریال سه تفنگدار,سریال جدید لی جین ووک, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com