I.Boice | Iranian Boice Community


اینم از عکس های منتشر شده برای کاور 8 امین البوم ژاپنی بنام Go your way که همون طوذ که میدونید قراره 20 آگوست منتشر میشه!

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت7:04---26 تير 1393
باحال بود خوشمان آمد کککککک
وای من طاقت ندارم صبر کنم.......


ساقی
ساعت20:29---25 تير 1393
واووووووو چه جیگر شدن همشون کی بشه این البومشونو بشنوم من
پاسخ: اره عالی شدن,همه بی صبرانه منتظریم :)


Ida Lee
ساعت17:42---25 تير 1393
من عکس اولیه رو پسندیدم ...
چه آلبومی بشه این ...!!! از همین الآن دارن براش می تبلیغن ...


فاطیما
ساعت16:58---25 تير 1393
سلام پوران عزیز به خاطر زحمتی که کشیدی ممنون درضمن من همون فاطمه هستم اسممو عوض کردم
پاسخ: سلام.مرسی عزیزم که گفتی!


vida
ساعت16:39---25 تير 1393
مثل همیشه عالی.به شدت منتظرم.مرسی گلم.

vm
ساعت13:02---25 تير 1393
عکس سومیه خیلی خفنه.چقدر شین خوش تیپ شده تو این عکسا. هیون خیلی نابود شده.خخخخخخخخخخ.
تریپشون شبیه خلافکاراست
پاسخ: اختیار دارین نظر لطفتونه خوبه باز نگفتی دقیقا چه مدل خلافکاری :))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com