I.Boice | Iranian Boice Community


MR_KANGGUN@

요즘 더워진 날씨때문에 실내에서 에어콘만 켜고 감기걸리시고 그러는 거 다 압니다. 전 역시 선두주자답게 보드와 조끼를 입고 한컷! 서너달 뒤에 이런 스타일 유행합니다

Because the weather is hot these days I know all you do is stay indoors and enjoy air con and catch a cold. I am definitely taking the lead by wearing a board and vest. This is probably a style that will be popular in three or four months time ^^

بخاطراینکه این روزها هوا خیلی گرمه ,من میدونم همگی توی خونه میمونید و از تهویه مطبوع لذت میبرید و سرما میخورید.من قطعا پیشگیری میکنم (از سرماخوردگی) با پوشیدن جلیقه و داشتن اسکیت برد.احتمالا این استیل/سبک در سه یا چهار ماه محبوب خواهد شد ^^

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت5:13---28 تير 1393
اوهوم... پس مام مواظب خودمون باشیم که دلشون نشکنه ^ــــ^
چقد آخه اینا ماهن؟ **
پاسخ:چشم ,زین پس بیشتر مواظب خودمونیم :) خییییییلی ماهن!!


مهسا19
ساعت3:12---27 تير 1393
دیگه وقتی تو بپوشی معلومه دیگه حتما مد میشه همه می پوشن ^ــــ^
من نمی دونم اینا چرا انقد نگران سرما گرمای ملتن؟! بس که مهربونن اوپاهام 3>
پاسخ: اره دقیقا مهسا ,همش توی توی.ت هاشون میگن مواظب خودتون باشید مخصوصا زمستونها!!!


فاطیما
ساعت17:30---26 تير 1393
چه خود شیفته
ولی دوسش دارم
مممممممممممممممممممممممنون
پاسخ:خواهش عزیزم :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com