I.Boice | Iranian Boice Community


سلام دوستان و عاشقانcnblue

من امیرحسین هستم و پس از تلاش فراوان تونستم تو اینجا نویسنده شم(نپرسید چرا خواهشا)!!!

منم مثل شما عاشق cnblueهستم و از این به بعد کنسرت ها رو من در خدمتتونم

امیدوارم از پست هام خوشتون بیاد اگه مشکلی یا انتقادی بود با جون و دل می پذیرم

اگر هم در خواستی داشتید هرجور که باشه(البته بشه پیداش کرد ها!) تو نظرات مطرح کنید سعی میکنم انجام بدم

امیدوارم در کنار هم دیگه بزرگترین و پربازدید ترین وب cnblue رو تو ایران داشته باشیم


نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت22:36---28 تير 1393
سلام واقعا خوشحالم كه نويسنده جديد اومده باتبريكات زياد منتظر كاراي خوبت هستمموفق باشي

مهسا19
ساعت5:16---28 تير 1393
خب پس خوبه، مرسی
پیشاپیش ممنون


z.a
ساعت17:19---27 تير 1393
فایتینگ داداش

نگار
ساعت16:54---27 تير 1393
سلام.. نوینده شدنتون رو در سایت تبریک میگم امیدوارم پست هایی که قرار میدین مثل خود سایت کولاک باشه ...موفق باشییید행운을 빌어 요

پاسخ:خواهش میکنم


مهسا19
ساعت3:24---27 تير 1393
سلام آقا امیرحسین خوشحالم یه بویس پسر دیگه می بینم جای امیدواریه برای سی ان
فقط باز من مشکل دارم چی صدات کنم؟ به اسم بگم که ناراحت نمیشی؟ با من راحت باش
امیدوارم موفق باشی... فقط یه خواهش لطفا هرچی می ذاری با کیفیت 720 بذار، ممنون
هادی به نظرم برا برنامه هام یه نفرو بیار خودت بشین مدیریت کن
پاسخ:نه بابا اتفاقا خوشحال میشم با اسم صدام کنی 720 هم سفارشی شما میذارم


فاطمه
ساعت1:56---27 تير 1393
به به!سلام.خوش اومدی.مگه تو هم BOICE بودی من خبر نداشتم؟؟؟؟
پاسخ:بله بودم هستم و خواهم بود


فاطیما
ساعت23:30---26 تير 1393

سلام اولا نماز روزه هات قبول
دوما خوش حالم یه نویسنده ی جدید به جمعمون اضافه شده
سوما امیدوارم موفق باشی

پاسخ:خواهش میکنم نماز روزه های شما هم قبول



پوران
ساعت16:07---26 تير 1393
تبریک!!!
امیدوارم همونطور که میگفتی ازاین به بعد کلی پست های باحال ازت ببینیم!! فایتینگ!!

پاسخ:حتما اگر کمو کسری هم دیدی بهم بگو


سارا
ساعت15:54---26 تير 1393

مبارکه فقط عین آقا هادی و پورلن فعال باش.فایتینگ!
پاسخ:امیدوارم اونجوری که شما میخواید باشم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 تير 1393برچسب:امیرحسین رسولی,معرفی نامه,cnblue,, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com