I.Boice | Iranian Boice Community


با سلام خدمت دوستان

این تور,اولین تور ژاپنیه گروه محسوب میشه که الآن دو ساله در قالب Arena Tour برگذار میشه.این یدیو مربوط به کنسزت شهز سایتاما میشه که در 20 و 21 اکتبر 2012 در سال سوپر آرنا برگذار شده.

کنسرت خیلی قشنگیه و همه آهنگایی رو که اجرا کردن جزو محبوبترین آهنگاشونه.

 

 نسخه full:

مدت زمان:02:26:32

ترک لیست(Tracklist):

  1. Come on
  2. Get Away
  3. Just Please
    Talked
  4. 直感
  5. Hey you
  6. LOVE
    Talked
  7. Rain of Blessing
  8. feeling
  9. These days
  10. Have a good night
  11. Wake up
  12. No more
  13. Blue Sky
    Talked & Gyudong song (& Gotochi Gourmet song)
  14. Teardrops in the rain
    Talked
  15. Now or Never
  16. Voice
  17. with me
    Talked
  18. Where you are
  19. one time
  20. Time is over
    Encore:
  21. In My Head
  22. LOVE GIRL
  23. Love Revolution
  24. kimio
  25. (You’ve Fallen for Me >> for last day)
  26. (Arigatou >> for last day)

لینک های دانلود (مدیا فایر,هر پارت 193MB):

لینک دانلود پارت اول

لینک دانلود پارت دوم

لینک دانلود پارت سوم

لینک دانلود پارت چهارم

لینک دانلود پارت پنجم

لینک دانلود پارت ششم

لینک دانلود پارت هفتم

لینک دانلود پارت هشتم

لینک دانلود پارت نهم

لینک دانلود پارت دهم

لینک دانلود پارت یازدهم

لینک دانلود پارت دوازدهم

لینک دانلود پارت سیزدهم

لینک دانلود پارت چهاردهم (57MB)


نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت10:05---18 آبان 1393
من نمیدونم چرا نظرام نمیاد..
این کنسرت جدیداشونو نمیزاری؟؟؟
مخصوصا اونی که بعضی گروهای دیگه هم بودن؟/
پاسخ:کنسرت جدید اگه منظورت k-wave هست....هر وقت اومد!!!! ولی اگه آرنا تور 2014 منظورته....نسخه کوتاهش دم عید و نسخه کاملش بعد عید!


مهسا19
ساعت3:15---18 آبان 1393
واقعا؟ وای خیلی خیلی عالی دستت درد نکنه واقعا مونده بودم چه کنم بالاخره!!!! بیشترم سر اون پارتایی که گفته بود گیر کرده بودم!
واقعا ممنون
پاسخ:خواهش میکنم....ببخشید به خاطر این تاخیر طولانی!!!! اما دیگه کارت راحته این رو دان کن و راحت!


مهسا19
ساعت2:33---17 آبان 1393
یعنی من تمام کنسرتای اینارو دارم همین یه کنسرت نمی دونم چرا طلسم شده!
این 720ئه کیفیتش؟ همون لینکیه که خودت دادی بهم دیگه؟ فقط هادی گفتی چه جوری باید پارتایی که تو این نیستو گیر بیارم؟
ببخشید توروخدا سر این کنسرت خیلی اذیتت کردم...
ممنون
پاسخ:خواهش میکنم..........ببین اصلا خودت رو اذیت نکن...........این 14تا پارت رو دان کنی حله!!! کامله کامل با کیفیت 720p!!!


houra
ساعت21:03---16 آبان 1393
خيلي خيلي ممنون الان دان ميكنم
پاسخ:خواهش میکنم


مهسا19
ساعت3:09---1 مرداد 1393

نمی دونم!
حالا زپ تورو شاید بتونم دان کنم ولی اینو عمرا! توروخدا درستش کن دیگه! اگه قول 100٪ میدی منتظر بمونم اگه نه کیفیت پایینشو دان کنم! (ولی دلم بالاشو می خواد )
مگه با نرم افزار پارت بندیش نمی کنی؟ خب خودش کات می کنه دیگه!
پاسخ:ایمیلتو چک کن



مهسا19
ساعت5:29---31 تير 1393

چی بگم! خدا کنه اینطور باشه که تو می گی
امیرحسین یه چیزی فقط! میشه کیفیت بالای کنسرت کاملشو پارت بندی کنی بذاری؟ اونجوری که هادی می ذاشت بعد اکسترکت پیوسته می شد؟ آخه حجمش خیلی بالا باشه شب تا صبح دانلودش تموم نمیشه! یعنی دیگه خیلی بکشه 1 گیگ؟ ولی چند قسمتش کنی راحت میشه دانلودش؟ اینکارو می کنی لطفا؟ برا همه ی کنسرتایی که می ذاری این کارو بکنی ممنون میشم بعد لینک کیفیت پایینشم مشکل داره! می زنه ویدئو نات فاوند و اینا!!!
پاسخ:کیفیت متوسط کنسرت کامل که 600 mb هست مشکلی نداره.اگه تونستم این کارو میکنم



مهسا19
ساعت5:23---30 تير 1393
اوه بابا توروخدا من فقط شوخی کردم چرا عصبانی میشی؟! من نه منکر زحمتای تو شدم نه چیز دیگه! انتظارم نداشتم بیای جواب بدی دیدی که خودم اومدم ازت پرسیدم، در عالم دوستی فقط شوخی کردم، ببخشید دیگه از این کارا نمی کنم
حالا به خاطر من شما دوتا با هم دعواتون نشه توروخدا!!! امیرحسینم خیلی زحمت کشیده... حالا خواسته کیفیت بهتر اونم بذاره چه اشکالی داره؟ دمش گرم؛ دم هردوتون گرم زشته هادی ناسلامتی تو مدیری رئیسی یکم مهربون باش... دیگه من و تو نداره که، کار گروهی می کنین چرا تو سر و کله هم می زنین؟ من نمی دونم امیرو از کجا می شناسی ولی حالا نیومده بچرو :| فراری نده همچنان شوخی می کنم پس خواهشااااااااااااا ازم به دل نگیر! منو که می شناسی! چیزی تو دلم نیست (فک نمی کنم رو زبونمم چیزی باشه!)
پس باهم آشتی این دیگه؟ هردتون بگین توروخدا! من غلط کردم اصلا سوال پرسیدم!!!! ای بابا...
بازم بیانه (آیکون خجالت)
پاسخ:مهسا هیچ مشکلی بین من وهادی به وجود نیومده ما همه با هم رفیقیم!ما تو یه تیم هستیم.اگه قرار باشه تو وبلاگ اون منو ذایع کنه منم اونو میشیم مثل دوتا دشمن.در حالی که خدارو شکر تا حالا اینطور نشده.بازم میگم ازت ممنونم که زحمت میگشی و حرفای دلتو واسه ما و واسه من مینویسی اگه اشکال از ما بوده ببخشید دیگه


پوران
ساعت17:58---29 تير 1393
محبوب ترین کنسرته منه!!! عاششششق این کنسرتم!!!!
خیییییییلی ممنون بابت نسخه کاملش
با اولین پستت,آرزوی منو براورده کردی!!!!
پاسخ:بابا خجالتم ندین!!!


houra
ساعت15:01---29 تير 1393
واقعا ممنون دان كردم الاان مي خوام ببينم

فاطیما
ساعت6:07---29 تير 1393
ممنونکه برام آرزوی سلامت کردید واقعا خوش حال شدم
قلب دردمم طبق گفته ی دکتر ها عصبیه
ولی بازم ممنون
پاسخ:حواهش میکنم


مهسا19
ساعت5:45---29 تير 1393

ببخشید اونجوری که توضیح دادم خودمم نفهمیدم چی نوشتم دیگه تو که جای خود داری این هادی کجاست پس! چرا جواب نمی ده؟!
هنوز دان نکردم؛ به نظرت کیفیت پایینش ارزششو داره نسخه کوتاهشم دان کنم یا نه؟
پاسخ:یه نویسنده گرفتم,به جای کم شدن کارام دوبرابر شده!!!!!!اصلا قرار نبود نسخه کوتاهش آپ بشه!!!!حالا به دلایلی که خودم نمیدونم آقا امیر حسین جوگیر شد,هر دونسخه رو گذاشت!!!!!!!!!کیفیت بالای نسخه کامل رو دانلود بکن!!!!!این میکسه هر دو رزوه و هیچی کم نداره,منم همیشه هستم,این پستم من گذاشتم و امیر فقط آپلودش کرده,البته کار اصلی رو کرده,اما از این به بعد به جای پست گذاشتن به اسم بقیه,خودم با اسم خودم پست میذارم!!!!



فاطیما
ساعت4:20---29 تير 1393
اقا امیر حسین واقعا ممنون میخواستم نظر نزارم چونحالم خیلی بده ولی با این سه تا فیلمی که گذاشتی قلب دردمو براس چند ساعت فراموش کردم هنوز کامل ندیدمشون و گذری دیدم اما عالی بود
پاسخ:خدا بد نده؟؟؟قلب درد واسه چی؟؟؟امیدوارم زودتر سلامتی کاملتو بدست بیاری


کیارا
ساعت3:45---29 تير 1393
یه سوال چرا کیفیت نسخه کامله از اون یکی کمتره؟

راستی ممونم خیلی دنبالش بودم
پاسخ:نسخه پخش تلوزیونی که کامل نیس کیفیتش خب بالاتره ولی نسخه کامل بالاترین کیفیتی که واسش تونستم پیدا کنم همونه


houra
ساعت22:24---28 تير 1393
سلام به نويسنده جديدو خيلي خيلي ممنون بابت اين اجرا ولي من منتظر اجراي كامل ميمونم
پاسخ:سلام پیشنهاد میکنم منتظر بمونی


kiarash
ساعت16:03---28 تير 1393
man 1 khaheshi daram...mersi az ink i concert ro gozashti ama cjon har chizi ta daghe michasbe mishe avval concert haie jadido bezari?yani avval guagjo o bijing ro bezari? 1 concert ham ghablan toie london dashtan onam hatman bezar lotfan
پاسخ:حرفت کاملا درسته سعی میکنم اگر پیدا کردم این کنسرت هایی که شما میگی رو بذارم


سارا
ساعت14:07---28 تير 1393
مبارکه اولین پستت.من دنبال کامل این کنسرته بودم یعنی من دنبال همه کنسرتاشون هستم...تمومی ندارن که...تو ایرانم آهنگ راک ممنوعه...همش باید از پشت مانیتور ببینمش...اه اعصاب خورد کنا...اعصاب نمیذارن واسه آدم بمونه که...بگذریم.آهنگ teardrops in the rain توی این کنسرته که همشون میخونن؟
پاسخ:واقعا راست میگی ها چی میشد میومدن ایران؟!؟!؟!اره توی همین کنسرت هست


مهسا19
ساعت5:23---28 تير 1393
اینو قرار بود هادی بذاره که تو زحمتشو کشیدی؛ کلا هادی خوب همکارایی پیدا کرده ^ـــ^
دستت درد نکنه و خسته نباشی
من که می صبرم کاملشو دان می کنم! فقط یه سوال، این کنسرت کلش روز دوم (آخر) ئه؟ یه بخشایی از روز اول توش نیست؟ آخه چندوقت پیشا از هادی پرسیده بودم اونم یه چیزایی گفت والا نفهمیدم ولی قول داد بذاره که ظاهرا بخشایی از روز اولم توش بوده! حالا نمی دونم تو اینایی که تو گذاشتیم هست یا نه! کلا هادی بیا جوابگو باش من قول اون قسمتارو ازت گرفته بودما!
پاسخ:سلام راستشو بخوای خودم در جریان نیستم ولی صبر کن کاملش تیکه های قشنگ تری داره


شین وو
ساعت20:24---27 تير 1393
به سلام یه نویسنده جدید اومده !خوش اومده! از الان فاتحه ماتحه رو بخون که من مشهور ترین نظر دهنده این وب هستم ! بعلی و اما این کنسرت بی نظیره ! دمت هات!
و اما نگار جونم اون خالکوبی ها موقته ! خیلی ممنون!
پاسخ:اتفاقا خیلی هم خوشحال میشم کامنت میذاری راست میگی شما خالکوبی ها یه برچسبه


کیارا
ساعت19:37---27 تير 1393

سلام وووای من عاشق این کنسرتم
فقط دنبال کاملش بودم
یه دنبا ممنون
اولین پستتونم مبارک
پاسخ:کاملش رو فردا میذارم



فاطیما
ساعت18:52---27 تير 1393
ممنون به خاطر زحمتی که کشیدی عالی بود با اینکه قبلا دیده بودم اما با دیدن دوبارش خیلی خوش حال شدم و قلب دردمو فراموش کردم باز هم مممممممممممممممممممممممنون
پاسخ:خوهش میکنم


نگار
ساعت16:48---27 تير 1393
سلاااااااام ... اولین کارتون رو تبریک میگم...عالی بود عالی.. فقط یونگهوا و جونگ هیون عجب خالکوبی رو دستشون کردن البته من تا حالا ندیده بودم
پاسخ:YOUR WELCOM THANKS


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 آبان 1393برچسب:ارنا تور2012,آرنا تور2012,دانلود آرنا تور 2012,سی ان بلو,arena tour 2012,cnblue,cn blue arena tour 2012, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com