I.Boice | Iranian Boice Community


سلام به همگی,همون طور که میدونید فردا CNBLUE توی بیجینگ چین کنسرت دارن,عکس های این آلبوم هم مربوطه به فرودگاه گیمپو به مقصد بیجینگ!

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت22:18---28 تير 1393
ممنون خيلي خوب بود

ناز نازی
ساعت21:44---28 تير 1393
ممنون پوران راستی چقدر کلاس میزارن اه ها/: ) ولی یونگ چقدر جوش زده حیف صورتش
پاسخ: خواهش میکنم! بخاطر مصرف ویتامین میگی کلاس میزارن؟


fatima
ساعت20:59---28 تير 1393
kheili ali bood merc

سارا
ساعت14:20---28 تير 1393
یونگ ماسکو ترک کرده ولی انتقالش داده به شین!خخخخخ اینا فکر میکنن اگه ماسک بزنن کسی نمی تونه بفهمه اینا کین وای خدا لازمه برم یه پیشنهادی بهشون بدم...خخخخخخ
پاسخ:باید حتما درباره ماسک زدنشون تحقیق کنم!!


مهسا19
ساعت5:28---28 تير 1393
thanks

شین وو
ساعت20:19---27 تير 1393
بابا عینکککککککککککککک! بابا باکلاسااااااا!!! بابا توریست هاااااااااااااااااا!
خلاصه عینکشون نظره من رو جلب کرد و اون پیرهن یونگ مایه تعجب من شد! آخه این بشر چه علاقه ای داره لباس هایی با پنج شیش سایز بزرگ تر از سایز خودش دیده بشه؟؟؟
موهاشم که کلا کره ای و مدل شرقی هستش هرکی ببینتش از بیست کیلومتری میتونه بفهمه شرقیه!
و در اینجا تحلیله خبریه من تموم شد
دستت نه درده!
پاسخ: اره بلوزه کلا از قیافه انداخته بچه رو!! خواهش میکنم


فاطیما
ساعت18:54---27 تير 1393
ممنون پوران عزیز عالی مثل همیشه
:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 27 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com