I.Boice | Iranian Boice Community


توی بخشی از مصاحبه از گروه پرسیده بودن که:

*زمانیکه احساس خستگی میکنید, چیکار میکنید؟

یونگ هوا : زمانی که احساس خستگی میکنم,قرص های ویتامین رو طبق میزان و برنامه ی زمانی استفاده میکنم!

جونگ شین: بعلاوه اینکه تمام اعضا دوست دارن زیاد ورزش کنن بنابراین زمانی که ما خسته ایم ورزش میکنیم.

یونگ هوا: اما ما ورزش کردن رو توی تایم خوابیدن انجام میدیم (بجای خوابیدن, ورزش میکنیم) واز این رو شانسی برای خواب بیشتر نداریم! چطور خستگی رو کاهش بدی اگر خوب نخوابی؟ بنابراین باید هنوز زیاد بخوابیم.

جونگ شین: اره,زمانی که وقت خالی وجود داشته باشه یا حتی بین برنامه ها ما تلاش میکنیم بیشتر بخوابیم!

 

*اخیرا یونگ هوا به گل آرایی که سرگرمی جدید مین هیوکه اشاره کرده,قبلا اعضای گروه از محصولات مین هیوک چیزی دریافت کردن؟ ویا امکان اینکه طرفدارها محصولات مین هیوک رو ببینن وجود داره؟

مین هیوک: درحال حاضر,هنوز به حد استاندارد نرسیده که طرفدارها ببینن,اما من چند روز قبل بعد از تایم برنامه هام دو مجموعه گل رو تزئین کردم!

یونگ هوا: من دیدم اون بعد از برنامه اش نخوابیده پس حدس زدم که مشغوله این کاره!!

مین هیوک:و دراخر ,اعضا نتونستن اون دوتا مجموعه رو ببینن! امیدوارم برای جشن تولد سال بعد اعضا بتونم گل تزئین شده ی خودمو بهشون بدم.

یونگ هوا: بزرگترین آرزوی مین هیوک اینه که بتونه باغ بزرگ گیاه شناسی خودشو داشته باشه!

 

*توی یه تیکه از مصاحبه هم از یونگ هوا راجع به همزمانی آلبومش و شروع فیلم برداری پرسیده بودن که یونگ هوا گفته بوده الان دارم روی فیلم برداری کار میکنم و آلبوم نیاز به یه توقف موقت داره.من معتقدم که با گذشت زمان,اندیشه و سبک من توی این آلبوم ممکنه تغییر کنه بنابراین طرح من اینکه آلبوم انفرادیم رو بعد از تموم شدن فیلم برداری به آرامی و با دقت پیش ببرم!

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت5:09---31 تير 1393
مرسی ^ـــــ^
میشه اگه وقت کردی همون عکساییو که گفتی برام بفرستی؟
پاسخ: اره عزیزم حتما شب برات ایمیل میکنم


مهسا19
ساعت5:07---30 تير 1393
من ندیدم نبودم که اونموقع!!!! بعدم بیشتر مال هیونو چک می کنم بقیرو امیدم به شماست وقت نمیشه
پاسخ:خیالت راحت ما هم امیدت رو ناامید نمیکنیم :)


مهسا19
ساعت5:28---29 تير 1393
والا من یادم نیست سحری چی خوردم! تو وبم گفته بودی؟!
مینی قرار بوده دختر باشه، لحظه آخر خدا تصمیمشو عوض کرده تبدیل به پسرش کرده واسه همین اینجوریه مین کوچولو
پاسخ: نه .مین هیوک توی توییترش برای روز مادر عکس خودشو موقع تزئین یه دسته گل گذاشته بود بهمراه یه عکس دیگه که ظرف کیک دستشه!!


houra
ساعت21:59---28 تير 1393
خيلي عالي بود مخصوصا بخش ترجمه بسى خنديديمممنون
پاسخ: خواهش عزیزم :)


سارا
ساعت13:36---28 تير 1393
بابا مین هیوک حرف نداره...گل آرایی ایول خوبه ادامه بده.
یونگ هوا که به فکر خوابه ولی در عین حال لاغر و همچنان جیگر منه.بقیه اعضا هم که محشرن...


سام
ساعت8:43---28 تير 1393

سلام من با وبتون تازه آشنا شدم فکر نمیکردم سی ان اینقدر بویس ایرانی داشته باشه در رابطه با تر جمه برنامه های که سی ان توشون بوده گفته بودید دست تنهایید اگه بخواهید میتونم کمکتون کنم.
پاسخ:با اجازه پوران,من این نظر رو جواب میدم,

اول از همه که داره اشک شوق تو چشام جمع میشه که میبینم یه آقای دیگه به جمعمون داره اضافه میشه!!!!!!!در رابطه با اعلام آمادگیتم خیلی ممنون که خبر دادی,یه پل ارتباطی(شماره تلفن,فیس بوک,ایمیل و.....)با یه نظر خصوصی برام بفرست تا دقیقتر راجب این موضوع صحبت بکنیم.بازم ممنون که اعلام آمادگی کردی!!!!!!



رز
ساعت8:34---28 تير 1393
سلام پوران جون دلم برات تنگ شده بود یه عالمه
این چند روزی که نتم قطع بود داشتم بامرگ دست وپنجه نرم میکردم خداهیچ خونه ای رو بی اینترنت نکنه چقدر شلوغ شده اینجاخسته نباشید موفق باشید
پاسخ: سلام عزیزم :) مرسی خانومی ,ماهم دلمون برات تنگ شده بود,خدانکنه...واقعا وحشتناکه نت قطع باشه!!!!


مهسا19
ساعت5:33---28 تير 1393
قرص های ویتامین :|
غش نکنید برا خواب!!!!!!
اول فک کردم منظورش از گل آرایی گل مصنوعی درست کردنه:) چرا ما نمی دونستیم؟! بچم هنرمنده
پاسخ: مهسا یادت نیس مین هیوک واسه روز مادر, برای مادرش گل تزئین کرده بود,البته کیک هم درست کرده بود!


امیرحسین
ساعت20:39---27 تير 1393
من موندم اخه چرا کفشو بدون جوراب میپوشن؟!پاشون عرق نمیکنه اخه؟!
پاسخ: البته خیلی وقت هاهم جوراب مچی میپوشن که معلوم نشه.


شین وو
ساعت20:12---27 تير 1393
اخه این از بس نمی خوابه عینه بابابزرگ ها شده آخه! یونگ رو میگم !
الهی فدایه این مین بشم با این روحیه لطیفش گل آرایی؟؟؟؟؟؟ آخه نه پسر و گل آرایی!
از اون حرفا بود هااااااااا! میگم از مین بپرس ببین ظرف هم میشوره؟؟جهیزیه چی؟؟ اگه داشته باشه برم خاستگاریش! عاقا ناراحت نشید دیگه فقط دارم شوخی میکنم پس لطفا لبخند بزنید:)
پاسخ: این طفلکی ها که کاراشونو خودشون میکنن صددرصد ظرف هم شستن!! جهیزیه رو میپرسم ازش بهت خبر میدم خخخ :))))


فاطیما
ساعت18:56---27 تير 1393
عکسات خیلی عالی بود
من عاشق کت یونگ هوا شدم به افتخار یونگ هوا

پاسخ: مرسی :) به افتخارش!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 27 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com