I.Boice | Iranian Boice Community


سلام.......لبخند ساقی هستم ........ شاید بعضی از دوستای آپارات منو بشناسن.....با زحمت های زیادی که به آقا هادی دادم  از این به بعد بخش ف.ی.س.ب.و.ک......!! به عهده منه......! امیدوارم وب به مناسبت ورود من فلفلی نشه!!!! چشمک دوست دارم همتونو تو ف.ب ببینم ..... به امید روزی که cn.blue تو ایران اجرا داشته باشه...... بوسه



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت21:57---28 تير 1393
به به يه نويسنده جديد . اين وب واقعا عاليه . از اينكه باهاش اشنا شدم خيلي خوشحالم .حالا كه به نويسندههاي با حالشم يكي ديكه اضافه شده .اميدوارم موفق باشي
پاسخ: ممنونم عزیزم منم امیدوارم این وب روز به روز موفق تر بشه.......


کیارا
ساعت19:15---28 تير 1393
سلام دوستم آره من تو آپارت فیلماتو دیدم
چقدر خوب که این کارو کردین
ایشاا... با قدرت کارتونرو شروع کنین و ادامه بدین
پاسخ :سلام عزیزم ممنونم ایشالا......


پوران
ساعت14:22---28 تير 1393

سلااااام خیلی عالیه که هستی ,موفق باشی خانوم
پاسخ:ممنونم عزیز دلم بوسه 



سارا
ساعت13:39---28 تير 1393
بابا ساقی ازت خبری نبود ولی وقتی اومدی متحولمون کردی.ایول موفق باشی.ساقی جونم.فایتینگ.و اون جمله آخرتو باید با آب طلا بنویسی قابش کنی بزنی بهدیوار اتاقت.خخخخخ
پاسخ:ممنونم عزیزم.....لطف داری.... این گل پسرا خودشون که حرفی ندارن بیان ایران اگه مسعععععولین کوتاه بیان!!!


مهسا19
ساعت5:36---28 تير 1393

سلام ساقی جان موفق باشی
پاسخ:سلام مهسا جونم....مرسی عزیزم....ایشالا ببینمت تو ف.ب



نگار
ساعت1:48---28 تير 1393
سلام ساقی جووووون ..وای نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی دیدم نویسنده شدی .....امیدوارم مثل آپارات ک همیشه ویدیوهات کولاااک بود این جا هم عالی باشی ..البته من ک ایمان کامل دارم..موفففق باشیییی

پاسخ:سلام عزیززززززززززم.......خیلی لطف داری.......منم امیدوارم بتونم همکاری خوبی داشته باشم با نویسنده های عزیز دیگه.....


هادی
ساعت23:35---27 تير 1393

بعضی چیه؟؟؟همشون میشناسنت
زحمت اصلیم من گذاشتم رو دوشت,امیدوارم زیاد بهت سخت نگذره!!!!
وب رو هم که گریزی نیست.....مثل ویدیوهای آپاراته
منم منتظر اون روز هستم,امیدوارم کارت رو عالی و بدون خستگی انجام بدی
اگرم کمکی خواستی خودم 6دنگ در خدمتتم
پاسخ:ممنون هادی خیلی لطف داری زحمتی نیست من خودم دوست دارم از cnblue بنویسم و باعث افتخاره همکاری با شما دوستای خوبم.... من تلاشمو میکنم امیدوارم ف.ب مثل وب پرطرفدار بشه.....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ساقی ׀ تاریخ: جمعه 27 تير 1393برچسب:معرفی-نویسنده-, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com